نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا در مذاکرات عاقلانه رفتار کند/ تحریم‌ها تأثیری در فعالیت‌های اقتصادی ایران ندارد

رضازاده گفت: آمریکایی‌ها با افزایش فشار تحریم علیه ایران قصد دارند روی جنایات خود در حمایت از داعش و فتنه گران قضایای اخیر در ایران سرپوش بگذارند.
کد خبر: ۵۵۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ - 08November 2022

آمریکا در مذاکرات عاقلانه رفتار کند/ تحریم‌ها تأثیری در فعالیت‌های اقتصادی ایران ندارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به تحریم‌های جدید خزانه داری آمریکا علیه برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی به بهانه تجارت نفت با هدف درآمدزایی برای حزب الله لبنان و نیروی قدس سپاه، اظهار داشت: تحریم‌هایی که خزانه داری آمریکا هر از گاهی در قبال تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی صورت می‌دهد، یک حرکت عادی و تکراری است و تصور می‌کنند با این اقدامات می‌توانند حزب الله و نهاد‌های آزادیبخش را تضعیف کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آن‌ها بعضا چهره‌های امنیتی، نظامی، سیاسی و مذهبی ایران را مورد تحریم قرار می‌دهند که سابقه آن بسیار است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها با این عملکرد می‌خواهند روی جنایات خود در حمایت از داعش و فتنه گران در قضایای اخیر ایران سرپوش بگذارند، اما قطعا این تحریم‌ها هیچگونه تأثیری در فعالیت‌های اقتصادی ایران نخواهد داشت.

وی افزود: همانگونه که پیش از این نیز به آمریکایی‌ها توصیه کرده ایم، دولت آمریکا به جای اینکه دنبال بهانه جویی و اعمال فشار‌های بیشتر به ایران باشد باید سعی کند در موضوع مذاکرات عاقلانه رفتار کند.

رضازاده در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها همواره در تحریم‌های خود سپاه را هدف قرار می‌دهند چرا که توانسته است با گروهک تروریستی داعش مقابله کند، گفت: عملکرد آن‌ها مورد رضایت ملت و امت اسلامی بوده و خشم آمریکایی‌ها را افزون کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز به عنوان طلیعه دار خط مقدم مبارزه با رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی بود که حرکت آن‌ها به عنوان جبهه مقاومت توانست خاک لبنان و سوریه را از شر تهاجم‌های اسرائیلی محفوظ نگاه دارد و همین قدرت باعث شده امروز آمریکایی‌ها از طرق دیگری همچون تحریم به بهانه‌های واهی اقدام کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار