فرمانده انتظامی استان کرمان:

خادمان نظم و امنیت میهن از فدای جان خود ابایی ندارند

«ناظری» گفت: ترور کودکان خردسال حرم مطهر شاهچراغ خاری و زبونی داعشیان را برای همه برملا کرد و خادمان نظم و امنیت نشان دادند که در مقابله با معاندان از فدای جان خود ابایی ندارند.
کد خبر: ۵۵۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 08November 2022

خادمان نظم و امنیت میهن از فدای جان خود ابایی ندارند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر «رسول حسینی» اظهار داشت: امروز یک بار دیگر مردم زرند با یکی دیگر از خادمان نظم و امنیت وداع کردند.
 
 سردار ناظری افزود: مجاهدت در راه خلق و فدای جان در راه امنیت و سلامت هموطنان تنها از خصوصیات شهدای انتظامی است. ترور کودکان خردسال حرم مطهر شاهچراغ خاری و زبونی داعشیان را برای همه برملا کرد و خادمان نظم و امنیت نشان دادند که در مقابله با معاندان از فدای جان خود ابایی ندارند.
 
ناظری با عنوان این مطلب که بسیاری از کارکنان انتظامی همچون شهید «رسول حسینی» داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم می‌شوند گفت: شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه‌ها می‌طلبد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: فرزندان و خانواده شهدای انتظامی نه تنها در زمان شهادت پدر، بلکه همواره در طول خدمت پدرانشان هم چشم به راه و دل نگران پدران خود هستند که در دل شهر و روستاها و کویر و تمام مرزهایمان آرامش و امنیت مردم میهن خدمت می کنند اما خود آرامش آسایش ندارند.
 
وی با بیان اینکه شعارهای حمایتی شما مردم عزیز از خادمان نظم و امنیت در این آیین وداع و تشییع شهید انتظامی عزت بخش و افتخارآمیز است ادامه داد: همه این عزیزان در کنار ارتش سپاه و بسیج در راه امنیت هم میهنان جانفشانی می کنند. شهید «رسول حسینی» نیروی پر توان و پر تلاشی بود که توفیق داشت در زمان حیاتش کف پای مادرش را ببوسد و البته که فراجا از چنین نیروهای برخوردار است که در راه امنیت جان خود را فدا می کنند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت:  همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کنند در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیات‌های تروریستی شاهچراغ هموار می کنند و مورد لعن و نفرین عموم مردم و به ویژه خانواده شهدا هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار