با اعلام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا؛

«محمدحسین انصاری‌نژاد» در برنامه فراخوان شعر پلیس ولایی، رتبه برتر را کسب کرد

حجت‌الاسلام «اَدیانی» کسب رتبه برتر توسط حجت‌الاسلام «انصاری‌نژاد» در برنامه فراخوان شعر پلیس ولایی را تبریک گفت و طی لوح سپاسی از زحمات وی تشکر کرد.
کد خبر: ۵۵۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ - 08November 2022

«محمدحسین انصاری‌نژاد» در برنامه فراخوان شعر پلیس ولایی، رتبه برتر را کسب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا اَدیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز از کسب رتبه برتر «محمدحسین انصاری‌نژاد» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در برنامه فراخوان شعر پلیس ولایی خبر داد و با لوح سپاسی از وی قدردانی کرد.

در متن سپاسی که به همین مناسب تدوین شده رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی خطاب به محمدحسین انصاری‌نژاد بیان کرده یکی از عرصه‌های مهم و اثرگذار نقش‌آفرینی فراجا برای دفاع از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی عرصه فرهنگ، هنر و ادب می باشد و هنر و زبان شعر قادر است مسائل مهم و اساسی کشور را گفتمان‌سازی و جریان‌سازی کند.

حجت الاسلام «سید علیرضا اَدیانی» در ادامه گفته است: در این بین هنرمند متعهد و انقلابی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ متعالی اسلام و انقلاب با قلم خود در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلابی مکتب حیات‌بخش و انسان‌ساز تشیع و دفاع از ولایت گام بردارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان بیان کرده است: «به این وسیله نقش‌آفرینی شایسته شما فرهیخته ارجمند در برنامه فراخوان شعر پلیس ولایی و کسب رتبه برتر را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون جنابعالی را تحت توجهات ولی الله العظم و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار