مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد؛

برگزاری یک هزار و ۱۲۴ ویژه برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خوزستان

حسین زاده گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی بیش از یک هزار برنامه در خوزستان اجرا می شود که از جمله آنها ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم است.
کد خبر: ۵۵۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 08November 2022

برگزاری یک هزار و ۱۲۴ ویژه برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عباس حسین زاده» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری یک هزار و ۱۲۴ ویژه برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی بیش از یک هزار برنامه در خوزستان اجرا می شود که از جمله آنها ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم، نواختن زنگ کتاب در مدارس، خاطره نویسی، جشن کتابخوانی و فضاسازی کتابخانه‌های استان است.

وی همچنین به شاخص‌های کتابخانه‌ای در خوزستان پرداخت و گفت: به ازای هر ۲۱ هزار نفر در خوزستان یک کتابخانه وجود دارد.

حسین زاده با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در ۶ ماه نخست امسال، افزود: ۳۹۰ فعالیت انجام شده که تمرکز آن‌ها بر بخش کودکان بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با تاکید بر لزوم پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از سوی شهرداری‌ها بیان داشت: درآمد نیم درصد جزو اصلی‌ترین درآمد‌های کتابخانه‌ها است که درصورت پرداخت نشدن، برنامه‌های فرهنگی و زیرساختی کتابخانه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها