در ایام ماه محرم صورت می گیرد

پخش زنده ویژه برنامه محرم با عنوان «چراغ هدایت» از صدای مرکز مازندران

ویژه برنامه ایام محرم با عنوان «چراغ هدایت» به تهیه کنندگی محسن اکبرپور از چهارشنبه (22 مهر) ساعت 18:30-17:00 به طور زنده از صدای مرکز مازندران پخش می شود.
کد خبر: ۵۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 19October 2015

پخش زنده ویژه برنامه  محرم با عنوان «چراغ هدایت» از صدای مرکز مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، قیام امام حسین (ع) از ابعاد گوناگون قابل بررسی است و تحلیل های مختلف نیز در این حوزه در طول سالیان انجام شده است. یکی از این ابعاد حضور معنوی امام حسین(ع)در فرهنگ و آداب و رسوم مردم است.

مردم ولایت مدار مازندران که خود پیروان حقیقی اسلام ناب محمدی هستند، عاشورا را بسان تمام مردم ایران و حتی خاص تر از آن گرامی می دارند.

رسانه ی استانی هم با توجه به رسالت های تدوین شده خود موظف به حفظ و اشاعه ی این فرهنگ و ناب و جریان ساز است.

 در این راستا ویژه برنامه ایام محرم  با عنوان «چراغ هدایت» به تهیه کنندگی محسن اکبرپور از چهارشنبه(22 مهر)ساعت 18:30-17:00 به طور زنده از صدای مرکز مازندران پخش می شود.

این برنامه که با هدف آشنا سازی مخاطبان به خصوص نسل جوان با شخصیت ها و نقش آفرینان حماسه عاشورا، فرهنگ سازی در خصوص مراسم و آیین های سوگواری عاشورا در مازندران، ترویج فرهنگ پایداری، ایثار و شهادت، ترویج امر به معروف و نهی از منکر، آسیب شناسی عزاداری، معرفی جنبه های هنری عاشورا تهیه شده شامل آیتم  گزارش ها، نغمه های عاشورایی، نمایش، کارشناس برنامه و معرفی آثار هنری می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار