نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید خدمات روحانیت به جامعه تبیین شود

«محمدی لائینی» گفت: امروز در مقابل امپراطور رسانه‌ای و استکبار جهانی که نقش روحانیت را در جامعه کمرنگ می‌کنند باید خدمات این نهاد به مردم تبیین شود.
کد خبر: ۵۵۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 08November 2022

خدمات روحانیت به جامعه تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمد‌باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با اعضای ستاد برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» که با حضور حجت الاسلام هرمز مشاور کمیته امداد امام خمینی در امور روحانیت و طلاب برگزار شد، اظهار داشت: نقش روحانیت استان مازندران در دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، دفاع حرم، جریان کرونا و خدمت رسانی، جهاد فرهنگی در سواحل و گروه‌های جهادی توزیع خدمات برجسته است، اظهار داشت: همه این موارد باید در نمایشگاه دهه فجر به نمایش گذاشته شود و تولید محتوای خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روحانیت مظلوم است و هم خدمت می‌کند و گمنام است، افزود: امروز در مقابل امپراطور رسانه‌ای و استکبار جهانی که از این خلوص روحانیت سوء استفاده می‌کنند و نقش روحانیت را در جامعه کمرنگ می‌کنند و به حاشیه می‌رانند و یک نهاد زائد اجتماعی معرفی می‌کنند باید خدمات روحانیت به مردم تبیین شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تبیین خدمات روحانیت به جامعه باعث بوجود آمدن حس سپاسگزاری و تجلیل و اکرام و باورمندی می‌شود، گفت: باید بیشترین و فوری‌ترین بازدیدکنندگان از نمایشگاه خود مدیریت و بویژه طلاب جوان باشند تا با روحیه بیشتر و با  جدیت به تحصیل ادامه دهند.

محمدی لائینی با بیان اینکه برای روشنگری افکار عمومی و ناکام گذاشتن امپراطوری رسانه‌ای دشمن و باورمندی و خوشناسی نیاز به برپایی نمایشگاه است، ادامه داد: علاوه بر تولید محتوا برای بازدید طلاب جوانان از نمایشگاه باید برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تولید محتوای هنرمندانه و جاذبه‌دار باید مورد توجه باشد، اضافه کرد: از متخصصین نمایشگاه و هنرمندان در بخش تجسمی و تکلمی و تصویری استفاده شود و نمایشگاه به صورت مداوم برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هیچ اقدام بایسته را به دلیل نبود امکانات نباید کنار گذاشته شود، خاطرنشان کرد: باید برآورد بودجه و امکانات و حجم کار را داشته باشیم و از بین نیرو‌های طراح و با ایده از حوزه علمیه خواهران و برادران و کمیته‌های امداد امام خمینی شناسایی شوند و فعالیت‌های میدانی به صورت تصویری و کتابت به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار