مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

دشمن تحمل ایستادن ورزشکاران ایرانی بر سکو‌های قهرمانی را ندارد

«سانی‌خانی» گفت: ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف ورزشی در دنیا حرف برای گفتن دارد و اینکه ایران در سکو‌های قهرمانی جهان می‌ایستد برای دشمنان قابل تحمل نیست و از این بابت نگران هستند و هراس دارند.
کد خبر: ۵۵۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ - 08November 2022

دشمن تحمل ایستادن ورزشکاران ایرانی بر سکو‌های قهرمانی را نداردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «ابراهیم سانی‌خانی» مدیرکل ورزش و جوانان استان قم امروز در اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان در سالن همایش فرهنگسرای جوان اظهار داشت: امروز دشمن نمی‌تواند عزتمندی ایران اسلامی را ببیند و این موضوع بزرگی است که آمریکا با همه قدرت در برابر ملت ایران ایستاده است و البته نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای گرانقدر و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا است که باید قدردان آن باشیم.

سانی‌خانی با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی در این سال‌ها به دستاورد‌های بزرگی دست یافته و قله‌های بزرگی را فتح کرده و این در حالی است که پیروزی‌ها در شرایطی که سخت‌ترین تحریم‌ها علیه کشور اعمال شده صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: جوانان و رزمندگان ما امروز همانند دوران دفاع مقدس در خلیج فارس با نیرو‌های متخاصم آمریکایی برخورد و به آنان گوشزد می‌کنند که در این منطقه نباید دنبال ماجراجویی باشند و این نشان از قدرت ملت ایران است.

وی در ادامه گفت: ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف ورزشی در دنیا حرف برای گفتن دارد و اینکه ایران در سکو‌های قهرمانی جهان می‌ایستد برای دشمنان قابل تحمل نیست و از این بابت نگران هستند و هراس دارند.

سانی‌خانی همچنین افزود: در شش ماه اخیر بالغ بر ۱۷ نفر از ورزشکاران استان قم به عناوین مختلف قهرمانی جهان دست یافته‌اند و رتبه کشوری قم در رقابت‌های استعداد‌های برتر المپیاد ورزشی جزو ده استان اول است و در کنار برخی از استان‌هایی که شهرستان‌های بسیاری دارند، قرار داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار