در آستانه برگزاری کنگره شهدای ورزشکار صورت گرفت

دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان با خانواده شهید شاخص ورزش کشور

در آستانه برگزاری کنگره شهدای ورزشکار فرمانده سپاه کربلا مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان با خانواده شهید "بهرام اسدپور" شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 دیدار کردند.
کد خبر: ۵۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 19October 2015

دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان با خانواده شهید شاخص ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش و نیز در آستانه کنگره شهدای ورزشکار کشور با محوریت شهید شاخص بهرام اسدپور گلوگاهی ، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمدحسین محمدیان فرمانده سپاه کربلا استان، عیسی قاسمی طوسی فرماندار گلوگاه، سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران به همراه معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار نمودند.

در این دیدار برادر شهید اسدپورگلوگاهی، ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام ماه محرم درخصوص زندگی و شخصیت این شهید بزرگوار مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنگره شهدای ورزش کشور با محوریت شهید بهرام اسدپور گلوگاهی قرار داریم، گفت: برگزاری کنگره شهدا ضمن یادآوری دلاوریها و رشادتها و خاطره شهدای معزز تاثیر بسزایی در کسب شناخت نسل جوان امروز از دغدغه ها، توانمندیها و ایثار و جوانان دیروز دارد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا، بهترین پیام برای نسل جدید و جوان جامعه است، بیان داشت: ایران اسلامی در حال حاضر دارای سرمایه ای ارزشمند از جوانان توانمند است که بی شک شناخت شهدا صحیح از شهدا به عنوان الگویی ارزشمند می تواند راهگشای تعالی و ترقی آنان باشد.

همچنین سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، شهدا مظهر قدرت ایران هستند، افزود: با برگزاری یادواره و کنگره شهدا در حقیقت به تکلیف خود عمل کردیم.

سردار بابایی با اشاره به اینکه دشمن در صدد است تا نگاه مردم را از اطاعت ولی فقیه و ولی امر مسلمین دور کند، اظهار داشت: ملت بزرگوار و همیشه در صحنه ایران بیداروهوشیار بوده و به کوری چشم دشمنان با اطاعت از فرامین ولی فقیه این ترفند را خنثی خواهند نمود.

در پایان سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از اجرای 68 برنامه شاخص و ستادی به مناسبت کنگره شهید شاخص ورزش کشور، در استان خبر داد و اظهار داشت: چاپ زندگینامه شهید در قالب کتاب و همچنین پخش مستند فیلم شهید بهرام اسدپور از شبکه یک سیما از دیگر برنامه های پیش بینی در کنگره شهدای شاخص ورزش کشور است.

حسینیان با اشاره به معرفی شهید اسدپور به عنوان شهید شاخص ورزش کشور به سایر استان های کشور افزود: سومین کنگره شهدای ورزش کشور به محوریت شهید بهرام اسدپور گلوگاهی شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 اوایل دی ماه با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها