مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شعار «مرگ بر آمریکا» اعلام انزجار از سلطه‌گری است

«واحد» گفت: مردم انقلابی ایران با شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را از سلطه‌گری به دنیا اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ - 09November 2022

شعار «مرگ بر آمریکا»،اعلام انزجار از نگاه تحقیرآمیز و سلطه گری بر دیگران است

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن محکومیت مجدد اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) و با تقدیم هزاران شهید به پیروزی رسید و به عنوان انقلابی مردمی در منطقه و جهان شناخته شد.

واحد افزود: شعارهای اصلی مردم انقلابی ایران اسلامی مرگ بر آمریکا، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی بود. این شعارها اعلام گفتمان جدید و منحصر به فردی را به کشورها و ملت های دنیا به خصوص ملت های تحت ستم و سلطه استکبار معرفی می کرد. در ایران اسلامی با گذشت بیش از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت انقلابی همچنان شعار مرگ بر آمریکا را فریاد می زنند و با این شعار انزجار خود را از نگاه سلطه‌گری به دنیا اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به مسائل اخیر پیش آمده در کشور ابراز داشت: برخی از مردم ناآگاه فکر می کنند آمریکا در قضیه برجام حاضر به رعایت حداقل نفع و سود ملت ایران است و یا در ناامنی و اغتشاشات اخیر دلسوز مردم ما است که مطمئنا با نگاهی به سابقه تاریخی شیطان بزرگ و مواجهه تاریخی آن با ملت ایران، می توان به راحتی نتیجه گرفت که آمریکا دست آهنی در دستکش مخملی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استقامت ملت ایران در برابر استکبار جهانی باعث شده که دشمنان ایران اسلامی با ناامن کردن ایران روحیه مقاومت آنها را بشکنند اما مردم بصیر و هوشیار ایران نیز با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با جهاد تبیین نقشه های شوم آن ها را بی اثر کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار