در سیستان و بلوچستان؛

پیکر پاک شهید «فراهانی» تشییع شد

پیکر پاک شهید «فراهانی» پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان روز گذشته بر دوش مردم مؤمن و انقلابی اراک و با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۵۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ - 08November 2022

پیکر پاک شهید «سجاد فراهانی» تشییع شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «سجاد فراهانی» صبح روز گذشته (سه‌شنبه) از میدان شهدای شهر اراک با حضور مردم شهیدپرور تشییع و در گلزار مطهر شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

«رضا ربیعی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به همراه کارکنان بنیاد، با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: شهدا در مسیر صیانت از آرمان‌های نظام مقدس اسلام، از جان و خانواده خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهیم و امروز امنیت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی به برکت ایثارگری‌های آن‌هاست. شهدا به ما راه جوانمردی و ایثار آموختند و وظیفه ما و مسئولان نظام این است که راهشان را به‌خوبی ادامه دهیم.

گفتنی است شهید مدافع وطن و امنیت سجاد فراهانی که اهل اراک بود، در پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان مشغول خدمت بود که روز یکشنبه (۱۵ آبان) حین انجام‌ وظیفه در درگیری با اشرار سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها