رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر مطرح کرد؛

تولید بیش از ۴۰ هزار ست صافی دیالیز در هفته گذشته

عسکری از تولید بیش از ۴۰ هزار ست صافی دیالیز در هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 09November 2022

تولید بیش از ۴۰ هزار ست صافی دیالیز در هفته گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا عسکری» مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر درباره تولیدات این مجموعه اظهار داشت: شرکت تجهیزات پزشکی در هفته گذشته چهار هزار و ۲۷۶ عدد صافی دیالیز اف ۶۰ و ۱۵ هزار و ۹۸۴ عدد صافی دیالیز اف ۷۰ تولید کرده و توانسته قسمت مهمی از نیاز جامعه سلامت را برطرف کند.

عسکری افزود: علاوه بر این در همین بازه زمانی ۴۰ هزار و ۳۲۰ عدد ست دیالیز وریدی و شریانی و ۱۳ هزار و ۷۶۴ عدد محفظه بی کربنات سدیم سوکارت تولید شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ادامه داد: هلال احمر تلاش می‌کند تا با شناخت نیاز جامعه در مسیر تولید هدفمند تجهیزات پزشکی قرار گیرد و یاری رسان سیستم بهداشت و درمان کشور باشد و بر همین اساس کیسه بی کربنات سدیم مدل b به تعداد ۱۷ هزار و ۱۰۴ عدد و کیسه بی کربنات سدیم مدل s به تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۲ عدد تولید کرده است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در مجموع در هفته گذشته در شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر شش هزار و ۴۸۰ گالن پنج لیتری محلول دیالیز تولید شده است و تلاش می‌شود تا این روند به شکل مطلوبی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار