فرمانده سپاه هشترود:

سپاه پاسداران و نهاد امامت جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ «محمدی» گفت: سپاه پاسداران و نهاد امامت جمعه برخاسته از متن تفکر انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 09November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «حسین محمدی» فرمانده جدید سپاه ناحیه هشترود در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهیدان اظهار داشت: هر کشوری که فرهنگ شهید و شهادت در آن حاکم باشد در تمام عرصه‌ها موفق و پیروز است.

وی همچنین با حجت‌الاسلام «حسن جعفریان» امام جمعه هشترود دیدار و بر لزوم همکاری سپاه پاسداران و نهاد امامت جمعه در این شهرستان تاکید کرد.

محمدی در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران و نهاد امامت جمعه برخاسته از متن تفکر انقلاب اسلامی است، گفت: امامت جمعه، نهادی کاملا ولایی و در سطح شهرستان‌ها نزدیک‌ترین جایگاه به مقام ولایت است.

وی ادامه داد: نهاد امامت جمعه در تقویت باورهای دینی مردم و نشر ارزش‌ها و آموزه‌های دینی در جامعه نقش مؤثری ایفا کرده و سهم قابل‌ توجهی در این زمینه را به خود اختصاص داده‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود متذکر شد: ائمه جمعه در کنار توجه به تقویت باورهای دینی مردم، در مسائل اجتماعی و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم همواره پیشگام و میدان‌دار بوده‌اند به گونه‌ای که این نگاه باعث شده‌ است مردم نهاد امامت جمعه و امام‌ جمعه را ملجأ حل مشکلات خود بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار