مدیریت دانش‌آموزان بازیگوش به سبک شهید مدافع حرم «جمشیدی»

شهید مدافع حرم «جمشیدی» از خادمین معراج شهدای اهواز در ایام راهیان نور بود. وی با مدیریت فرهنگی‌اش در آن زمان، کاری کرد که دانش‌آموزان بازیگوش را شیفته فرهنگ ایثار و شهادت کند.
کد خبر: ۵۵۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 09November 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» دانش‌آموزان را خیلی دوست داشت و نسبت به اخلاق و رفتارشان حساس بود. روز‌های راهیان نور دانش‌آموزی برای این شهید بهترین زمان بود که بتواند بچه‌ها را جذب کند. او سعی می‌کرد با دانش‌آموزان رفیق شود.

کنترل دانش‌آموزان بازیگوش به سبک شهید مدافع حرم علی جمشیدی

شهید مدافع حرم علی جمشیدی، اولین نفر از سمت چپ

شهید علی جمشیدی بیش‌تر سمت بچه‌های شر و شیطان می‌رفت. معتقد بود برای برقراری نظم میان آن‌ها، شلوغ‌ترین دانش‌آموزان مناسب‌تر هستند. همیشه با سپردن مسؤولیت‌ها بین خود بچه‌ها، اردو را می‌چرخاند و بچه‌ها را کنترل می‌کرد.

مداحی با بلندگو شارژی

در اتوبوس دنبال بچه‌هایی می‌گشت که صدای خوبی داشتند و مداحی بلد بودند. تشویقشان می‌کرد در اتوبوس و مناطق جنگی با بلندگو‌های شارژی برای بچه‌ها مداحی کنند.

کنترل دانش‌آموزان بازیگوش به سبک شهید مدافع حرم علی جمشیدی

شهید مدافع حرم علی جمشیدی، دومین نفر از سمت راست

حتی از کوچک‌ترین کار‌ها هم چشم‌پوشی نمی‌کرد. مثلاً از کسی می‌خواست دوربین نگه دارد، به یکی مسئولیت مراقبت از ساک بچه‌ها را می‌داد. با این کار‌ها کل مجموعه توسط دانش‌آموزان به بهترین نحو اداره می‌شد.

کنترل دانش‌آموزان بازیگوش به سبک شهید مدافع حرم علی جمشیدی

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید علی جمشیدی از خادمین معراج شهدای اهواز در ایام راهیان‌نور بود که در آبان سال ۱۳۶۹ در شهرستان نور استان مازندران چشم به جهان گشود. وی روز ۱۷ اردیبهشت‌ سال ۱۳۹۵ مصادف با مبعث رسول الله (ص) در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار