فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافندی شیراز:

نیرو‌های مسلح تا پای جان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر نشأت گرفته از شیطنت، نیرنگ و تفرقه‌افکنی بیگانگان است، گفت: نیرو‌های مسلح تمام‌قد و تا پای جان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۵۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 09November 2022

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از گروه پدافند هوایی شیراز بازدید کرد.

بنابراین گزارش، امیر صباحی‌فرد در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی با تأکید بر اینکه رونمایی از سامانه «باور ۳۷۳» تنها بخشی از توانمندی نیروی پدافند هوایی ارتش در برابر تهدید‌های پوشالی دشمنان است، اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب مردمیِ برخاسته از اعتقادات و باور‌های این مرز و بوم هستند و وقوع ناآرامی‌های اخیر نشأت گرفته از شیطنت، نیرنگ و تفرقه‌افکنی بیگانگان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: نیرو‌های مسلح از دشمنان هیچ ترسی ندارند و تمام‌قد تا پای جان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: می‌دانیم برخی از کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قابل اعتماد نیستند و همواره ائتلاف‌هایی به‌صورت علنی و غیرعلنی با دشمنان ما تشکیل داده‌اند تا به کیان کشورمان لطمه بزنند؛ اما بصیرت، هوشیاری مردم و تدابیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا تمام نقشه‌های‌شان را نقش برآب کرده است.

امیر صباحی‌فرد پس از این مراسم، با حضور در سایت‌های عملیاتی گروه پدافند هوایی شیراز، آمادگی دفاعی و توان بازدارندگی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین در حرم مطهر احمد بن موسی حضور یافت و یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را گرامی داشت.

سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه دیدن صحنه‌های غم‌انگیز، دردناک و جان‌سوز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) نشان از ضعف و عجز بیگانگان و گروه‌های جنایتکار دست‌نشانده آن‌هاست، گفت: افرادی که تا الان چهره واقعی دشمنان را نشناخته بودند، متوجه شدند که آن‌ها هیچ‌گاه ما را رها نخواهند کرد و شبانه‌روز سعی در ایجاد رعب و وحشت، نفاق، تشویش اذهان عمومی و تزلزل پایه‌های نظام اسلامی‌مان دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار