معاون هماهنگ‌کننده ارتش در جمع خبرنگاران:

خانواده‌های شهدا مایه افتخار ارتش هستند

دریادار سیاری با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار و مباهات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس یک فریضه اخلاقی است.
کد خبر: ۵۵۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 09November 2022

ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تجلیل از خانوده‌های معظم شهدای ستاد ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که با تکریم خانواده معظم شهدا ضمن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان به خانواده‌های محترم‌شان نیز این مهم را یادآور شویم که شهدای عزیزمان هیچ‌گاه از ذهن و خاطر ما فراموش نخواهند شد.

دریادار سیاری با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار و مباهات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس یک فریضه اخلاقی محسوب می‌شود و استفاده از این فرصت اجر معنوی در پی دارد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس ۵۰ هزار شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است و همچنین سامانه بهداشت و درمان ارتش نیز در حوزه مقابله با بیماری کرونا ۲۵ شهید را تقدیم دفاع از سلامت مردم شریف کشور کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: اعتقاد به راه شهدا و حرکت در مسیر نورانی این عزیزان ما را قطعاً به سرمنزل مقصود می‌رساند و لذا باید با شناخت دقیق و عملکرد صحیح و خالصانه در این راه گام برداریم تا ان شاءالله مشمول هدایت و نصرت الهی شویم.

امیر سیاری افزود: اگر امروز ادعا می‌کنیم که ارتش و نیرو‌های چهارگانه‌اش در برابر هر نوع تهدیدی قادر به پاسخگویی و ایستادگی مستحکم هستند، این مهم به برکت خون شهدا و تجربیاتی که از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به ما منتقل شده به دست آمده است؛ چراکه فرماندهان امروز ارتش شاگردان فرماندهان شهید، جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار