مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

تجلیل از خادمین نشر کتب دفاع مقدس لرستان در هفته کتاب

«دهقانی» گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از خادمین حوزه نشر دفاع مقدس لرستان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ - 09November 2022

«عصمت دهقانی» مدیر تجلیل از خادمین نشر کتب دفاع مقدس لرستان در هفته کتابادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس لرستان در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد با بیان اینکه همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی از خادمین حوزه نشر دفاع مقدس استان لرستان تجلیل می‌شود، اظهار داشت: آیین تجلیل از نویسندگان و ناشرین دفاع مقدس با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان روز یک شنبه 22 آبان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت چاپ و نشر کتب دفاع مقدس افزود: برگزاری جلسات نقد کتاب در رشد قلم نویسندگان تاثیر چشمگیری دارد. به همین خاطر در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور نویسندگان لرستانی کتاب «به وقت ایران»، مجموعه داستان کوتاه دفاع مقدس  و مقاومت اثر «لیلا غلامی ونوول» نقد و بررسی می‌شود.

دهقانی از برگزاری کارگاه توانمندسازی نویسندگان دفاع مقدس در خرم آباد خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها نویسندگان و نوقلمان با اصول و مبانی نگارش کتب  دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

مدیرادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع  مقدس لرستان خاطرنشان کرد: کتب دفاع مقدس لرستان در راستای برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که از تاریخ 19 تا 27 آبان در استان قم برگزار می‌شود، به استان قم ارسال می‌شوند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی با موضوع الگوپذیری از زندگی شهدا با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیرستان شهید چاغروند خرم آباد ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود.

 دهقانی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بسته‌های فرهنگی به نویسندگان و شاعران لرستانی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار