مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

نیازمند وحدت رویه در امور فرهنگی هستیم

«حمیدرضا قانعی» گفت: برای بهبود حکمرانی فرهنگی نیازمند بهبود در برخی رویه‌ها و جلوگیری از پراکندگی فرهنگی هستیم.
کد خبر: ۵۵۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 09November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «حمیدرضا قانعی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز در جلسه مدیران و مسئولان فرهنگی استان با موضوع بررسی بازسازی ساختار‌های فرهنگی و نقش آن‌ها در ماموریت جهاد تبیین که با حضور مهمان ویژه این برنامه حجت الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد اظهار داشت: برای بهبود حکمرانی فرهنگی نیازمند بهبود در برخی رویه‌ها و جلوگیری از پراکندگی فرهنگی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان کرد: برخی ابزار‌های حکمرانی متعلق به 25 سال قبل است که باید بروز شوند و نیاز‌های امروز جامعه در حوزه فرهنگی دیده شود.

قانعی با بیان اینکه تاکیدات رهبر معظم انقلاب به ویژه تاکید بر بازنگری در این حوزه باید مدنظر قرار بگیرد افزود: در برش استانی سند مهندسی فرهنگی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

قانعی افزود: با وجود ایجاد ستاد‌های تغییر انقلابی در دستگاه‌های مختلف اما هنوز شاهد پراکنده‌کاری درحوزه فرهنگ هستیم و باید برای رفع این پراکندگی‌ها به کار منسجم در حوزه فرهنگ بپردازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین با اشاره به تخصیص اعتبارات فرهنگی به این حوزه افزود: سیستم اعتباربخشی به نقشه مهندسی استان‌ها دارای اشکال است که این اشکالات باید رفع شود.

قانعی در پایان ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر از توان و ظرفیت دولت سیزدهم برای پیشبرد اهداف این برش‌های استانی استفاده شود و شاهد توسعه کمی و کیفی زیرساختهای حوزه فرهنگ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار