حسادت صهیونیست‌ها به روابط گرم ایران و روسیه

وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی گفت، ایران با تقویت روابط خود با روسیه جسورتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ - 09November 2022

حسادت صهیونیست‌ها به روابط گرم ایران و روسیهبه گزارش گره بین‌الملل دفاع‌پرس، وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی روز چهارشنبه به همکاری ایران با روسیه پرداخت و گفت، ایران با تقویت روابط خود با مسکو جسورتر خواهد شد.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «بنی گانتز» وزیرجنگ رژیم موقت صهیونیستی در گفتگو با خبرنگاران در نشست مطبوعاتی پیش بینی کرد که ایران با تقویت روابط خود با مسکو جسورتر خواهد شد.

گانتز گفت: «انتظار دارم جسارت ایران در نتیجه روابط با روسیه تقویت شود.»

وی مدعی شد که تشدید روابط تهران با مسکو، پیامد‌هایی برای کل منطقه خواهد داشت. گانتز ادعا‌های صورت گرفته مبنی بر اینکه «بنیامین نتانیاهو» رئیس حزب لیکود، برنامه‌های مشخصی را برای حمله به ایران در دولت بعدی آماده خواهد کرد، رد کرد.

روزنامه انگلیسی «گاردین» به تازگی گزارش گرد که اتحاد میان مسکو و تهران بیش از پیش تقویت شده است.

در این گزارش آمده است که همگرایی نظامی و دیپلماتیک میان روسیه و ایران پس از جنگ اوکراین تا حد زیادی افزایش یافته است.

«بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود به رئیس‌جمهور شکست‌خورده اوکراین قول داده است که درصورت به قدرت رسیدن، «اهمیت ویژه‌ای» به بحران کی‌یف خواهد داد.

رهبر حزب لیکود که هفته گذشته با ائتلافش دوباره در رژیم صهیونیستی به قدرت بازگشت، پاسخ مثبتی به درخواست کمک «ولودیمیر زلسنکی» رئیس‌جمهور اوکراین خواهد داد. نتانیاهو به زلنسکی قول داده که در صورت به دست گرفتن قدرت در اسرائیل به بحران اوکراین اهمیت ویژه‌ای خواهد داد.

این در حالی است که ائتلاف نتانیاهو هفته گذشته و در دور جدید انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با بدست آوردن ۶۴ کرسی پیشتاز کارزار سیاسی تل‌آویو برای بازگشت به قدرت شده بود.

زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین نیز در واکنش به این موضوع، در پیامی ویدئویی ضمن نشان دادن ذوق‌زدگی خود از بازگشت نتانیاهو به قدرت، در سخنرانی شبانه خود برای مردم کشورش گفته بود به نتانیاهو که ائتلاف راستگرای او درانتخابات هفته گذشته رای آورده است، تبریک گفته است.

طبق گزارش رسانه‌ها، زلنسکی در پیام ویدئویی خود گفته است: «فکر می‌کنم برای همه روشن باشد که اوکراین بر چه چیزی تأکید می‌کند و اسرائیل چه تأکیدی بر امنیت دارد.»

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار