فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

دستگیری عاملان تیراندازی دزفول در شب گذشته

فرمانده ناجا از دستگیری عاملان تیراندازی دزفول خبر داد و گفت: این افراد شب گذشته دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ - 19October 2015

دستگیری عاملان تیراندازی دزفول در شب گذشته

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه دوره آموزشی مدیران اجرایی پلیس راهور در جمع خبرنگاران درمورد حادثه دزفول اظهار داشت: در حادثه تیرانداز دزفول افراد ناشناسی به تعدادی از مردم تیراندازی کردند که بلافاصهل دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با همکاری دستگاه قضایی موضوع را پیگیری کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: عاملان تیراندازی دزفول شب گذاشته دستگیر شدند و هماکنون درحال بررسی موضوع هستیم که بعد از هماهنگی قضایی نتیجه به مردم اطلاع داده میشود.
 
عالیترین مقام انتظامی کشور درمورد ساخت کلیپهای ماهوارهای در ایران گفت: هرگونه فیلم یا کلیپی که تهیه شود و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و هنجارهای ما باشد طبق قانون با آن برخورد خواهیم کرد.
 
سردار اشتری تصریح کرد: البته نظر دستگاه قضایی نیز اخذ شده و با رعایت تمام موارد این امر اجرا خواهد شد.
 
وی درخصوص منشورهای تخصصی پلیس اظهار داشت: منشورهای در تمامی پلیسهای تخصصی تهیه شده که برخی از آنها قبلاً رونمایی شده است.
 
عالیترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: پلیس راهور این منشورها را آماده کرده و این دورههای آموزشی را اجرا کرده است.
 
سردار اشتری در خصوص کاهش آلایندگیها بیان داشت: ما نیز دنبال آلایندگی کمتر و هوای بهتریم، اما دستگاههای مختلفی در این قضیه کار میکنند و هر وقت که قرار شود اجرایی شود اعلام میکنیم.
 
این مقام ارشد انتظامی کشور یکی از اهداف دورههای آموزشی در حوزه راهور را کاهش تصادفات و تلفات جادهای  دانست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار