پیکر حجت‌الاسلام «طباطبایی» در مشهد تشییع شد

پیکر حجت‌الاسلام «سید جعفر طباطبایی» از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان در مشهد تشییع و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۵۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 10November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، پیکر حجت‌الاسلام «سید جعفر طباطبایی» از استادان برجسته حوزه علمیه خراسان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی و امام جماعت حرم مطهر رضوی امروز از مجتمع فرهنگی مهدیه مشهد تا حرم امام رئوف تشییع شد.

پیکر این استاد حوزه علمیه خراسان پس از طواف و اقامه نماز توسط آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در رواق دارالعباده حرم امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام سید جعفر طباطبایی جمعه بیستم آبان از ساعت ۹ تا ۱۱ در تکیه علی‌اکبری‌ها واقع در خیابان رضوان و روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی (ع) پدر همسر آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) پی بیماری که از قبل با آن درگیر بود بامداد چهارشنبه، در منزل دعوت حق را لبیک گفت.

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه‌ای درگذشت عالم پارسا حجت‌الاسلام سید جعفر طباطبایی را به مردم ولایتمدار مشهد و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار