مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

شهدای انقلاب اسلامی الگوهایی ماندگار برای نسل جوان و نوجوان ما هستند

«رضایی» گفت: شهدای انقلاب اسلامی الگو‌هایی ماندگار برای نسل جوان و نوجوان ما هستند و پهلوان دانش آموز شهید احمد زاهدی در شجاعت و دفاع از میهن و اسلام با شهادت به قهرمانی جاوید و الگویی بارز تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۵۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ - 10November 2022

شهدای انقلاب اسلامی الگوهایی ماندگار برای نسل جوان و نوجوان ما هستند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ظهر امروز با خانواده دانش آموز شهید «احمد زاهدی» دیدار کرد.

رضایی در این دیدار با بیان این که خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه ما هستند، اظهار داشت: همه خدمتگزاران به انقلاب برای پیمودن بهتر مسیر دفاع از ارزش‌ها به حضور در جوار خانواده شهدا و درس آموزی از صبر و بردباری شان نیازمند هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: شهدای انقلاب اسلامی الگوهایی ماندگار برای نسل جوان و نوجوان ما هستند و پهلوان دانش آموز شهید احمد زاهدی در شجاعت و دفاع از میهن و اسلام با شهادت به قهرمانی جاوید و الگویی بارز تبدیل شده است.

رضایی بر معرفی این الگو ها ی بارز به نسل آینده تاکید و تصریح کرد: یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف دستگاه تعلیم و تربیت بدون تردید ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین کودکان و نوجوان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر انتقال ارزش ها ی دفاع مقدس و گرامیداشت نام شهدا تاکید کرد.

شهید «احمد زاهدی» چهارم ‌فروردين 1351، در شهرستان بردسير زاده شد. وی تا پايان مقطع‌ ابتدايي درس‌ خواند، به‌عنوان بسيجي درجبهه حضور يافت. سرانجام دهم ‌دي‌ 1366، در فاو بر اثراصابت گلوله به شهادت رسيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار