معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

ایثارگران سرمایه واقعی کشور هستند

عزیزی گفت: ایثارگران سرمایه واقعی این نظام و کشور هستند آنها از سرمایه وجودی خود برای اعتلای نظام اسلامی هزینه کردند.
کد خبر: ۵۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 12November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، جلسه شورای مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان یزد امروز به ریاست «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

عزیزی در این جلسه با اشاره به جمعیت ۴۴ هزار نفری جامعه ایثارگری استان اظهار داشت: ایثارگران سرمایه داران واقعی این نظام و کشورند و از سرمایه وجودی خود برای اعتلای آن سرمایه گذاری کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان پیگیری مسائل و رفع مشکلات آنان است ابراز داشت: مسئولان موقعیت خود را مدیون ایثارگران هستند و در برابر این قشر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

عزیزی مشاوران ایثارگران را یاوران دلسوز و امین این قشر از جامعه دانست و گفت: مشاوران باید با ارتباط نزدیکی که با خانواده‌های ایثارگر ایجاد می‌کنند مشکلات آنان را احصاء کرده و آن را به مدیران دستگاه‌ها بازتاب دهند ضمن اینکه نباید در پیگیری‌ها تنها به مکاتبات اداری اکتفا کنند بلکه باید مجدانه مسائل را دنبال کرده و تا سرحد امکان مرتفع سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود خلاء‌های قانونی در خصوص جامعه ایثارگری ابراز داشت: قطعا در این زمینه نقایص قانونی هم وجود دارد که یکی از وظایف مشاوران جمع آوری همین خلاء‌ها و نواقص و انتقال آن به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی در پایان شهید سلیمانی را الگوی بارز برای مسئولان در خدمتگذاری به مردم و توجه به جامعه ایثارگری دانست و گفت: همه ما که ارادتمند به این شهید والامقام هستیم باید سیره عملی وی را نیز در خدمت به مردم به ویژه جامعه ایثارگری سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها