مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان فارس:

روحانیت به نسبت دیگر اقشار بیشترین شهید را تقدیم این نظام کرده است

سردار «کوشکی جهرمی» گفت: روحانیت بیشترین میزان شهدا را نسبت به دیگر اقشار داشته که نشانگر روحیه دینی و در عین حال ایثارگرانه این قشر و علاقه‌اش به این آب و خاک است.
کد خبر: ۵۵۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ - 12November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان فارس امروز در بازدید طلاب و مبلغین مدرسه علمیه منصوریه از نمایشگاه فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس با بیان اینکه توفیق تبلیغ معارف اسلامی، نعمتی است که به شما روحانیون گرانقدر ارزانی شده اظهار داشت: اینکه روحانیت بیشترین میزان شهدا را نسبت به دیگر اقشار داشته نشانگر  عمق روحیه دینی و در عین حال ایثارگرانه این قشر و علاقه‌اش به این آب و خاک است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ابتدا با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس بیان کرد: در جبهه دفاع مقدس روحانی بود که پیش از قرائت قرآن درس تفسیر قرآن کریم را در جبهه برای رزمندگان بیان می‌کرد و تاثیر زیادی روی بنده گذاشت.

سردار کوشکی با اشاره به تاریخچه احداث موزه دفاع مقدس فارس افزود: این مرکز فرهنگی و نمایشگاه و موزه دفاع مقدس متعلق به شهدا است و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس نیز خانه و مأمن پیشکسوتان دفاع مقدس است و امیدواریم در این مراکز بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار فاخر و ماندگاری برای مردم این سرزمین که همواره پیشتاز ایثار و رشادت بوده‌اند انجام بدهیم.

وی در پایان به تبیین نقش شاخص روحانیون در ترویج معارف اسلامی پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی نیز به بیان سردار شهید و گرانقدر قاسم سلیمانی، همچون حرم است و باید این حرم حفظ شود تا بتوان احکام اسلامی را نشر داد و در این میان استان فارس دارالعلم ایران بوده و همواره فارس نیز مامن علمای بزرگی بوده  و روحانیون نیز در پیشبرد معارف اسلامی و تربیت و پرورش مردم این خطه تاثیر زیادی داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار