مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است

داوطلب در گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره و مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها بخش بزرگی از فتوحات و افتخارات دوران دفاع مقدس را نیز متعلق به دانشجویان و ثمره همت و دانش آنان دانست.
کد خبر: ۵۵۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 12November 2022

بخش بزرگی از فتوحات و افتخارات دوران دفاع مقدس متعلق به دانشجویان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره و مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها، دانشجویی را ورای یک کلمه و عنوان دانست و اظهار داشت: دانشجویان سرداران علمی کشور هستند.

وی با بیان اینکه نقش دانشجویان در عرصه‌های مختلف تاریخ ایران اسلامی ممتاز است، گفت: همواره این قشر با بینشی که همراه با درک مسائل روز خود بود وقایع بزرگی را نظیر تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند.

داوطلب، بخش بزرگی از فتوحات و افتخارات دوران دفاع مقدس را نیز متعلق به دانشجویان و ثمره همت و دانش آنان دانست و تصریح کرد: اگر دانشجویان دانشمند ما نبودند بسیاری از عملیات‌های بزرگ با مشکل روبه رو می‌شد، ولی به مدد هوش و دانش آنان، ایران اسلامی دوران دفاع مقدس را با سربلندی و البته شگفت زدگی دشمنان از ذکاوت رزمندگان غیور اسلام گذراند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران حاصل تلاش و کوشش دانشجویان ولایتمدار عالم و فاضلی است که مسیر انقلاب را با علم خود پر نور کردند گفت: با نگاهی ساده به افتخار آفرینی این عزیزان به جرئت می‌توان آنان را وارثان حقیقی همان رزمندگان نخبه دانست.

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از دو هزار و پانصد دانشجو شاهد و ایثارگر در استان گیلان گفت: درخشش این افراد در حوزه کارآفرینی، شرکت‌های دانش بنیاد، حضور در رویداد‌های استارت آپی، کسب مدارج علمی مختلف و ارائه هزاران مقاله در سطوح مختلف باعث افتخار و سربلندی است.

داوطلب با بیان اینکه تلاش‌های بنیاد در حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر از قبل از ورود آنان به دانشگاه آغاز می‌شود گفت: برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی و ارتباط با آنان و خانواده‌هایشان به منظور انتخاب بهترین گزینه باحضور برترین مشاوران و همراهی آنان در مقاطع مختلف تحصیل تنها گوشه‌ای از نگاه ویژه سازمان به آینده سازان انقلاب اسلامی است و تمام همت این مجموعه ارتقای سطح این عزیزان در تمام زمینه‌ها است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها