مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

تشکل‌های مردم‌نهاد ظرفیت بالایی برای جریان‌سازی فرهنگی دارند

امیر «عباسی» گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد به علت ارتباط مستقیم با مردم، ظرفیت بالایی برای جریان‌سازی فرهنگی در جامعه دارند و انتظار می‌رود در این راه دستگاه‌های دولتی را یاری کنند.
کد خبر: ۵۵۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 12November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (شنبه) در نشست با مسئولان تشکل‌های مردم‌نهاد این اداره‌کل، با بیان اینکه مردم‌محور کردن برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت جزء سیاست‌های اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، اظهار داشت: تشکل‌های مردم‌نهاد باید در تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی فعالانه وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: تشکل‌های انقلابی و ارزشی باید نسبت به رویدادها و مسائل امروز کشور حساس باشند و در این باره هیچ‌گونه عقب‌نشینی در برابر دشمن انجام ندهند و با عزم جدی در زمینه‌های فرهنگی، آگاه‌سازی و روشنگری اقدام کنند.

امیر «عباسی» بر لزوم نظام‌مند، مستمر و دائمی بودن فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: نباید در اقدامات فرهنگی دچار نوسان شویم یا فعالیت‌های خود را به ایام خاصی محدود کنیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی موظفند بخش معینی از بودجه خود را در حوزه فرهنگی هزینه کنند؛ این هزینه‌ها باید در جهت انجام اقدامات تبیینی و اثرگذار باشد و بسنده کردن به نصب بنر و امثال آن کافی نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اظهار داشت: تشکل‌های مردم‌نهاد به علت ارتباط مستقیم با مردم، ظرفیت بالایی برای جریان‌سازی فرهنگی در جامعه دارند و انتظار می‌رود در این راه دستگاه‌های دولتی را یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار