مدیر مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

همه مسئولین استان باید دغدغه تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان را داشته باشند

فرهادی گفت: تاخیر در روند تکمیل موزه دفاع مقدس استان، شایسته خوزستان نیست و همه باید نسبت به این طرح، دغدغه داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ - 13November 2022

همه مسئولین استان باید دغدغه مند تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «علی فرهادی» مدیر فنی مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: با تدابیر و پیگیری های سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شاهد سرعت بخشیدن به کار در قسمت ساختمان فرهنگی موزه هستیم.

وی افزود: ساختمان فرهنگی از ملزومات پروژه است که موارد مهمی از جمله آمفی تئاتر، کتابخانه تخصصی و مرکز نشسست های پژوهشی و تحقیقی در آن قرار دارند.

فرهادی با اشاره به این که تاخیر در روند تکمیل موزه دفاع مقدس استان، شایسته خوزستان نیست و همه باید نسبت به این طرح، دغدغه داشته باشند، گفت: به دلیل تاخیر چند ماهه در روند ساخت و ساز ساختمان مرکزی و جانبی قصد داریم با شتاب بیشتری و همزمان با ابنیه سازی به فکر تولید محتوا هم برای گالری ها و هم برای محوطه باشیم.

مدیر فنی مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: در همین راستا امروز شاهد تزریق 290 متر مکعب بتن به فنداسیون ساختمان فرهنگی در پارت جدید بودیم و امیدواریم که شرکت فریاب جنوب به عنوان مجری این بخش بتواند با همین سرعت و دقت، پروژه را به پیش ببرد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت ده هکتار در پارک شهروند اهواز و در نوار ساحلی کارون در حال ساخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار