معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی

سرهنگ گودرزی گفت: مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آبان در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ - 13November 2022

برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آبان در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد تخصصی در دو روز و با مشارکت اقشار تخصصی بسیج در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار خواهد شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد بیان کرد: تولید محتوا، کشف و شناسایی استعدادها، ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان، جذب ایده های برتر و سازماندهی گروه های تولید محتوا در بستر فضای مجازی از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است و در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأهایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلأها را به حداقل رساند.

وی اضافه کرد: در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، رویداد مردم‌ پایه نیز برگزار می‌شود و عموم مردم می توانند در سه بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس‌نوشت آثار خود را ارسال کنند و بسیجیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد، به سایت جامع امین به آدرس: https://amin-site.ir مراجعه کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: برترین‌های این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج را دریافت خواهند کرد و البته تجاری سازی تولیدات و حمایت از تیم های تولید محتوا یک ضرورت مهم است و امیدواریم در این رویداد زمینه تجاری سازی محصولات فراهم شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار