دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «زمانی»‌+ تصاویر

«عباسی» جهت تسلیت درگذشت حاجیه خانم «ایران مهرزاد» مادر شهید «بهادرقلی زمانی» با خانواده این شهید در شهرستان «رودسر» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۵۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان به همراه سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهت تسلیت درگذشت خانم «ایران مهرزاد» مادر شهید «بهادرقلی زمانی» با خانواده این شهید در شهرستان «رودسر» دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای گیلانی با اشاره به نقش و جایگاه والای مادران شهدا، اظهار داشت: بی‌تردید الگوی صبر و مقاومت مادرشهید بوده که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی فرزند رشید خود را راهی میدان جهاد و شهادت کند.

وی در این دیدار با بیان اینکه زبان ما از بیان ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهدا قاصر است و امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم، تصریح کرد: از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه طلب آمرزش و مغفرت الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان طلب صبر و شکیبایی می‌کنم.

«بهادرقلی زمانی» ۱۰ شهریور ۱۳۴۵ در روستای «نعمت سرا» از توابع شهرستان «رودسر» به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و سرانجام ۲۲ اسفند ۱۳۶۵ در ازگله تاجیک گیلان غرب به شهادت رسید.

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «زمانی» + تصاویر

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «زمانی» + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار