مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس:

فرهنگ ایثار و شهادت در هفته کتاب شیراز ترویج خواهد شد

«منوچهری» گفت: علاوه بر برنامه‌های مرسوم و همیشگی هفته کتاب، گلباران قبور شهدا که به عنوان گام نخست انجام شد و همچنین برنامه‌های متنوع دیگری جهت تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۵۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «روح‌الله منوچهری» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس امروز در جمع خبرنگاران در خصوص هفته کتاب فارس اظهار داشت: علاوه بر برنامه‌های مرسوم و همیشگی هفته کتاب، گلباران قبور شهدا که به عنوان گام نخست انجام شد و همچنین برنامه‌های متنوع دیگری جهت تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس تشریح کرد: نامگذاری دو مرکز فرهنگی و کتابخانه در حال احداث در شیراز به نامهای آرتین و آرشام سرایداران از مجروحین و شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، سرکشی از خانواده شهدای کتابدار و بهره‌برداری از کتابخانه شهید مدافع امنیت نورالدین جنگجو در بیرم شهرستان لار از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده هفته کتاب در فارس در حوزه ایثار و شهادت است.

در تقویم رسمی کشور، ۲۴ آبان ماه به عنوان روز کتاب و کتاب‌خوانی انتخاب شده و به همین مناسبت از 24 آبان تا ۳۰ آبان در سراسر کشور آیین گرامیداشت هفته کتاب  با هدف ترویج و نشر فرهنگ کتابخوانی و حمایت از ناشرین و کتابفروشی‌ها برگزار می شود.

در شیراز نیز هفته کتاب کمی زودتر و از دیروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار