رئیس بسیج رسانه استان فارس:

صدا و سیما صدای مردم فارس با فرهنگ‌های گوناگون باشد

«رضائی» گفت: صدا و سیما باید به علایق و فرهنگهای گوناگونی که در چارچوب قانون جمهوری اسلامی مجاز به فعالیت هستند در برنامه‌های خود توجه کند.
کد خبر: ۵۵۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «هادی رضائی» رئیس بسیج رسانه استان فارس امروز در دیدار جمعی از اعضای این تشکل رسانه‌ای با «احمد پهلوانیان» مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس پس از بحث و تبادل نظر پیرامون وقایع و اتفاقات اخیر کشور و نقش رسانه در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و تاثیر آن در جهاد تبیین و انعکاس مسایل و چالشهای جامعه اظهار داشت: صدا و سیما باید به تمام علایق و سلایق، دیدگاهها و اندیشه‌هایی که در چارچوب قانون مجاز به فعالیت هستند در برنامه‌های خود توجه کند تا مجالی به دشمن در این خصوص برای دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی و شبهه‌افکنی داده نشود.

رئیس بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه بسیج رسانه فضایی را ایجاد کرده تا مطالبات عموم مردم و اقشار مختلف جامعه تحت عنوان پاتوق تبیین به گوش مسئولان برساند افزود: باید شرایط در صدا و سیما به گونه‌ای پیش برود که همه سلایق در صدا و سیما سهم داشته باشند.

رضایی با اشاره به تنوع فرهنگی در استان فارس خاطرنشان کرد: صدا و سیما به عنوان یکی از رسانه‌های تاثیرگذار کشور نیازمند توجه بیشتر در حوزه برنامه‌سازی به همه اقشار جامعه است.

در ادامه این نشست برخی از فعالان رسانه استان فارس از جمله رسول رحمتی سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در استان فارس، محمدمهدی نعمتی سرپرست روزنامه اطلاعات در استان فارس، محمد عسلی مدیرمسوول روزنامه عصر مردم و برخی دیگر از اصحاب رسانه نیز به بیان دیدگاه و تبادل نظر حول مسایل مرتبط با حوزه رسانه و ضرورت توجه به مفاهیم فرهنگی، دینی و ارزشی، قومی، ملی و اجتماعی در رسانه ملی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار