فرمانده سپاه فجر فارس:

سپاه فجر فارس آمادگی راه‌اندازی یک واحد سیار رسانه‌ای را دارد

سردار «بوعلی» گفت: صدا و سیمای فارس می‌تواند از ظرفیت‌های بسیج و سپاه استفاده بهینه کند و در این راستا سپاه فجر فارس آمادگی راه‌اندازی یک واحد سیار رسانه‌ای با کمک صدا و سیما را دارد.
کد خبر: ۵۵۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «یداالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس در نشست صمیمی با «احمد پهلوانیان» مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به ظرفیت‌های سپاه و بسیج به ویژه در حوزه تولیدات فرهنگی، انقلابی و رسانه‌ای اظهار داشت: صدا و سیمای فارس می‌تواند از ظرفیت‌های بسیج و سپاه استفاده بهینه کند و در این راستا سپاه فجر فارس آمادگی راه اندازی یک واحد سیار رسانه‌ای با کمک صدا و سیما را دارد.

سردار بوعلی یکی از مهمترین ظرفیت‌های سپاه و بسیج را وجود سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی خواند و افزود: این گروه‌های جهادی و بسیجی با مدیران و بسیجیان جهادگر در دل جامعه و در میان مردم مشغول خدمت‌رسانی به محرومین و مناطق کم برخوردار هستند.

فرمانده سپاه فجر در ادامه با بیان دیگر ظرفیتهای سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان سازمانی که در دل مردم است با وجود سازمان فضای مجازی بسیج و معاونت فرهنگی سپاه، روابط عمومی سپاه و تولیدات برنامه تلویزیونی فجر‌آفرینان، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه می‌توانند با تولیدات فاخر خود یاریگر صداو سیما باشند و علاوه بر آن با کشف استعداد‌های هنری و پرورش آن‌ها سبب افزایش مخاطبان رسانه ملی شوند.

وی در پایان از اعلام آمادگی سپاه فجر فارس جهت کمک به راه اندازی یک واحد سیار رسانه‌ای در استان فارس خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تعامل با صدا و سیما این امکان در استان فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار