مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج رسانه در بخش‌های مخلف صدا و سیما

«پهلوانیان» گفت: بسیج رسانه به عنوان بخشی از نیروی مردمی و شجره طیبه بسیج، دارای ظرفیتهای بسیاری است که تلاش ما در صدا و سیما بر استفاده از ظرفیت‌های بسیج به ویژه بسیج رسانه معطوف خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمد پهلوانیان» مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس امروز 22 آبان در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و اعضای سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به جایگاه ویژه استان فارس در حوزه تولیدات رسانه‌ای اظهار داشت: بسیج رسانه به عنوان بخشی از نیروی مردمی و شجره طیبه بسیج، دارای ظرفیتهای بسیاری است که تلاش ما در صدا و سیما بر استفاده از ظرفیت‌های بسیج به ویژه بسیج رسانه معطوف خواهد بود.

پهلوانیان تنوع فرهنگی و قومیتی در استان فارس را ظرفیتی برای ارتقای کیفیت آثار تولید شده دانست و افزود: نگاه ما نیز به این تنوع، مثبت و تحول آفرین است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس، خاطرنشان کرد: سازمان بنا دارد با تولید برنامه‌های فاخر، ظرفیتهای بی‌نظیر فرهنگی و هنری فارس را با بازنشر آنها در شبکه‌های ملی و بین المللی به رخ همگان بکشد.

در پایان این نشست اصحاب رسانه در دیدار با پهلوانیان، مدیر کل جدید سازمان صدا و سیمای استان فارس به بحث و تبادل نظر پیرامون وقایع مختلف از جمله اتفاقات اخیر کشور و  نقش رسانه در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و تاثیر آن در جهاد تبیین و انعکاس مسایل و چالشهای جامعه پرداختند.

انتهای پیام/ رسول رحمتی اصل

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار