نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دین‌داری و عزت‌طلبی منابع قدرت نرم ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: دین داری جامعه، ارادت مردم به اهل بیت (ع)، استقلال خواهی و عزت طلبی و غرور و عزت نفس ملی جزء منابع قدرت نرم ایران اسلامی است. 
کد خبر: ۵۵۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز (یکشنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه امروز جدی‌ترین عرصه نبرد دو جبهه حق و باطل میدان نبرد نرم است، اظهار داشت: باید این عرصه را بهتر از قبل بشناسیم و قدرتمندتر از گذشته در آن عمل کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: مسلمان بودن و دین داری جامعه، عشق و ارادت مردم به اهل بیت (ع)، استقلال خواهی و عزت طلبی و غرور و عزت نفس ملی جزء منابع قدرت نرم ایران اسلامی است. 

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» با اشاره به سناریوی دشمنان در اتفاقات اخیر تاکید کرد: راه مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم باید ترسیم شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و با بیان اینکه سازمان‌ها و مردم برای اهدای کتاب تشویق شوند گفت: کتابخانه، کتاب و کتابخوانی در افزایش سرمایه اجتماعی و مولفه‌های لازم برای ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی نقش بسزایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید دسترسی افراد کتابخوان به کتابخانه‌ها راحت باشد افزود: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و معاونت فرهنگی شهرداری کتابخانه‌های کوچک باید در محلات مختلف احداث شود.

«عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست اظهار داشت: دشمنان در یک جنگ ترکیبی تمام عیار پای کار آمده‌اند و انعکاس اخبار کوتاه و بمباران رسانه‌ای از طرف رسانه‌های بیگانه برای تشویش اذهان عمومی نشانگر اهمیت فرهنگ و رسانه در جنگ ترکیبی است.

وی خاطرنشان کرد: در قضایای اخیر دشمنان با ابهام‌افکنی و دروغ‌پردازی در بستر فضای مجازی تلاش کردند عده‌ای را فریب بدهند اما مردم ما مثل همیشه از این آزمون هم سربلند بیرون آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار