مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

انجام بیش از ۳۱ هزار دیدار با ایثارگران مازندران

سعید کهن‌سال گفت: در هفت ماه نخست امسال بیش از ۳۱ هزار دیدار در قالب طرح سپاس با ایثارگران مازندران انجام شد.
کد خبر: ۵۵۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 14November 2022

انجام بیش از ۳۱ هزار دیدار با ایثارگران مازندرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی گفت‌وگویی اظهار داشت: به منظور تجلیل و سپاسگزاری، بررسی، پیگیری و احصاء مشکلات، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر امسال ۳۱ هزار و ۶۳۹ دیدار در قالب طرح سپاس و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سطح استان انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: در هفت ماه نخست سال جاری ۶۵ کارگاه آموزشی برگزار شد که هزار و ۱۶۶ تن از جامعه معزز ایثارگری در آن شرکت کردند، آشنایی با مهارت‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی خانواده، بهداشت روان، سالمندی، مهارت تاب‌آوری، خانواده متعادل و ... از موضوعات این کارگاه‌های آموزشی بوده است.

کهن‌سال همچنین از برگزاری چهار هزار و ۲۵۷ جلسه در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر در هفت ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۱۰۰ تن از جامعه معزز ایثارگری مازندران به منظور بهره‌مندی از خدمات مشاوره در این جلسات شرکت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اذعان داشت: سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر با هدف آموزش و پیشگیری در سه نقطه استان در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن در بخش‌های مختلف به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

کهن‌سال بر مشاوره اثربخش و تأثیرگذار تأکید کرد و گفت: مشاوره‌هایی که در بخش‌های مختلف به جامعه معزز ایثارگری ارائه می‌شود باید هدفمند، نتیجه‌بخش، علمی و با نگاه حل مسئله باشد و خروجی آن منجر به آرامش خاطر جامعه هدف شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: همچنین در ۲۸ شهریور امسال طی رزمایش طرح سپاس با همکاری سپاه پاسداران، استانداری و مشارکت دستگاه‌ها، ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن از خانواده‌های معزز شهدای استان در یک روز دیدار و مورد تکریم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار