صبح امروز انجام شد؛

حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق

نیروی زمینی سپاه دومین عملیات گسترده موشکی و پهپادی خود را علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب اقلیم شمال عراق انجام داد.
کد خبر: ۵۵۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ - 14November 2022

اجرای عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در اقلیم شمال عراقبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین عملیات گسترده موشکی و پهپادی خود را علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب اقلیم شمال عراق انجام داده است.

در این حملات که به‌صورت پهپادی و موشکی صورت گرفته، مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق هدف قرار گرفتند.

سردار «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگویی تلویزیونی در این زمینه اظهار داشت: تا زمانی که اقلیم کردستان یا دولت مرکزی عراق خواسته‌های جمهوری اسلامی مبنی بر خلع سلاح گروهک‌ها و اخراج آنان را عملی نکند، همچنان این اقداماتمان ادامه می‌یابد.

سردار اوصانلو با اشاره به هدف قرار دادن مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق، گفت: هم با پهپاد‌های انتحاری، هم با پهپاد‌های رزمی و هم با موشک مقر‌های گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریستی را هدف قرار دادیم و دقیقاً همه اهدافی را که شناسایی کردیم، مورد هدف قرار دادیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: تعدادی از افراد این گروهک‌ها را در داخل در اغتشاشات اخیر، دستگیر کرده‌ایم و تعدادی از آنان اعتراف کرده‌اند که برای ایجاد اغتشاش و کشته‌سازی وارد ایران شدند و نیز از عوامل داخلی استفاده کرده‌اند.

وی تأکید کرد: تا زمانی که اقلیم کردستان یا دولت مرکزی عراق خواسته‌های جمهوری اسلامی مبنی بر خلع سلاح گروهک‌ها و اخراج آنان را عملی نکند، همچنان این اقداماتمان ادامه می‌یابد.

سردار اوصانلو تصریح کرد: سپر انسانی که متأسفانه آنان از خانواده‌های خودشان و در مقرهای‌شان ساخته‌اند تا یک زمانی برای ما معنی دارد، و مجبوریم مقر‌هایی که حتی در کنار خانه‌های سازمانی ایجاد کرده‌اند را مورد هدف قرار دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار