رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

حوادث اخیر کشور حقیقتا یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای بود

حجت‌الاسلام«سعیدی» گفت: حوادث اخیر کشور حقیقتا یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای بود.
کد خبر: ۵۵۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 14November 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا امروز در گردهمایی بصیرتی نیرو‌های مسلح در زنجان ضمن قدردانی از زحمات نیرو‌های مسلح اظهار داشت: این وحدت و همدلی حاوی پیام‌هایی به دشمنان جمهوری اسلامی بوده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: وحدت نیرو‌های مسلح، پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اشتباه و خلاف واقع بودن برخی اخبار دشمنان داخلی درباره حوادث اخیر کشور برخی از این پیام‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه حوادث اخیر کشور حقیقتا یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای بود، اضافه کرد: در یک طرف یک ملت و انقلاب توحیدی، جبهه حق و وفادار ذات ربوبی با محوریت ایران انقلابی و در راس آن رهبری معظم انقلاب اسلامی و طرف دیگر جبهه کفر، استکبار و ارتجاع منطقه بود.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مکتب اسلام پیشگویی‌های رهبران آن است، افزود: بسیاری از پیامبران پیشین، آمدن دیگری را وعده می‌داده‌اند همچنین در سرتاسر بشارت‌ها و اشارت‌های پیشینیان، همواره سخنانی درباره «موعودآخرین» و «منجی آخرالزمان» وجود داشته است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: با توجه به این احادیث ویژگی‌های ملت ایران توسط رهبران ما در گذشته بیان شده و نیز تکلیف ما که همان زمینه‌سازی برای ظهور است، مشخص می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وظایف و تکالیف ما نسبت به امت‌های گذشته گفت: برخی مسائل کلان نظیر نماز، روزه و... از تکالیف مشترک ما با امت‌های پیشین بوده است.

سعیدی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک استکبارستیزی است، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی تکلیف همه امت‌هاست چرا که هر امتی در برابر طاغوت زمان خود ایستادگی و مقاومت می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از تکالیف سنگین مشترک دفاع از مظلوم است، عنوان کرد: باید همواره پشتیبان و حامی مظلومان بود وبه این تکلیف الهی عمل کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه آزمون و امتحان الهی یکی دیگر از این ویژگی‌ها است گفت: هر امتی به طریقی مورد آزمون الهی قرار می‌گیرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه آخرین ویژگی مشترک هزینه پرداخت کردن است، عنوان کرد: هیچ امتی به پیروزی دست پیدا نمی‌کند مگر از آبرو، مال و جان هزینه پرداخت کرده و به صحنه بیاید.

وی با بیان اینکه اکنون و در شرایط کنونی جهاد تبیین گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات است متذکر شد: در شرایط جنگ نرم جهاد تبیین واجب عینی است و عمل به آن برای همه لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار