فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم تجلیل از خانواده شهید شیرودی:

شهدا برای احیای ارزش‌های اسلامی مجاهدت کردند

امیر سرتیپ «قربانی» گفت: شهدای والامقام با جانفشانی خود در احیای ارزش‌های والای اسلام مجاهدت کردند و همه ما در قبال خون مطهر شهیدان مسئولیت داریم.
کد خبر: ۵۵۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ - 14November 2022

تجلیل از خانواده شهید شیرودی در مرکز آموزش شهید وطن‌پوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین تجلیل از خانواده سرلشکر خلبان شهید «علی‌اکبر شیرودی» با حضور فرمانده هوانیروز در مرکز آموزش شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم، با تأکید بر جایگاه و اهمیت مقام والای شهدا اظهار داشت: شهید واژه مقدس و پاکی است که نصیب انسان‌های بزرگوار و انسان‌هایی که با خدای خود معامله کرده‌اند، می‌شود.

وی ادامه داد: هر فردی این توفیق را ندارد که به شهادت برسد و بر این اساس، شهادت مختص انسان‌های پرتلاش، بی‌ادعا، ولایتمدار و بی‌ریا همچون شهید شیرودی است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به راه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: ترویج مستمر جایگاه شهدا از منظر قرآن و روایات اولین راه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهداست که باید با تبدیل کردن آن به گفتمان، آن را برای نسل جدید بازگو کرد.

امیر قربانی خاطرنشان کرد: شهدای والامقام با جانفشانی و ایثار جان خود در احیای ارزش‌های والای اسلام مجاهدت کردند و همه ما در قبال خون مطهر شهیدان مسئولیت داریم و امنیت و آرامش کشور را مرهون ایثارگری شهدا هستیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار