پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان به مناسبت 25 آبان؛

حماسه و ایثار ۲۵ آبان باید به نسل‌های آینده منتقل شود

سرهنگ پاسدار «رضایی» در آستانه فرارسیدن ۲۵ آبان روز اصفهان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ - 15November 2022

حماسه و ایثار ۲۵ آبان باید به نسل‌های آینده منتقل شود  //سلام// عکس مناسب نیست//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در آستانه فرارسیدن ۲۵ آبان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

‌۲۵ آبان، یکی از ماندگارترین خاطره حماسه‌های دفاع مقدس در اذهان ملت شریف و غیور ایران است؛ خاطره‌ای که نشان از عزم، اراده و همت مردمی است که با ایثار جان و مال خویش، مسیر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را جلوه‌گر ساخت.

۲۵ آبان برای مردم اصفهان روزی بزرگ است، در چنین روزی که ۳۷۰ شهید را بر دستان خود در حضور خانواده‌هایشان تشییع کردند، با آنها وداع کردند و با وجود جمعیت کم نظیر بدون هیچ مشکلی شهدا را تا گلستان شهدا بدرقه کردند و به خاک سپردند. امام خمینی (ره) در وصف آن فرمودند: «در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید که در یک روز ۳۷۰ شهید را تشییع کنند».

حضور پرشور مردم اصفهان در میدان امام خمینی (ره) و مسیر چندین کیلومتری تا گلستان شهدا عاملی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جملات زیبا و پرمعنا در وصف آن فرمودند: «آن تشییع فراموش‌نشدنی نشان دهنده ظرفیت روحی، استحکام و مقاومت ستودنی مردم اصفهان است».

اینجانب این حماسه جاوید و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساحت مقدس 24 هزار شهید گرانقدر و مردم شهیدپرور استان اصفهان تبریک گفته و امیدواریم با ادامه راه شهیدان در ارتقاء مجد و عظمت ایران اسلامی تلاش کرده و با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افتخار و اعتلای ایران عزیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها