نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

رویکرد ضد ایرانی نتانیاهو به ضرر رژیم صهیونیستی تمام می‌شود

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی گفت: لفاظی نتانیاهو علیه ایران تحفه تازه‌ای نیست همه او را به خوبی می‌شناسند.
کد خبر: ۵۵۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ - 14November 2022

رویکرد ضد ایرانی نتانیاهو به ضرر رژیم صهیونیستی تمام می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نتانیاهو مقابله با ایران را یکی از سرفصل‌های کابینه خود اعلام کرد، اظهار داشت: لفاظی‌های این چنینی تحفه تازه‌ای برای ایران نیست و همه پرونده نتانیاهو را در خاطر داریم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تاکید کرد: در گذشته شاهد اقدامات نتانیاهو علیه ایران بوده ایم، اما تمام تیر‌های او در آن زمان به سنگ خورد، در این دوره نیز تلاش‌های نتانیاهو بی نتیجه خواهد بود و اتفاق جدیدی برای جمهوری اسلامی نیست.

وی بیان کرد: روحیه و رویکرد نتانیاهو علیه ایران تنها به ضرر اسرائیل تمام می‌شود و چالش‌های داخلی آن‌ها را ازافیش می‌دهد. نتانیاهو با صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه درباره ایران گفتگو‌هایی داشته که گزافه گویی بیش نبوده است.

نماینده مجلس اظهار داشت: با بازگشت نتانیاهو به قدرت در رژیم صهیونیستی انتظار می‌رود که در سایه تشدید بحران‌های داخلی این رژیم و تندروی‌های داخلی و خارجی او فروپاشی خانه عنکبوت شتاب گیرد. استراتژی نتانیاهو در نهایت باعث ایجاد تنش در بین کشور‌های اروپایی می‌شود و مطمئن باشد که لبنان و سوریه پاسخی درخور به نتانیاهو خواهند داد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار