فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس:

غلبه ما بر جنگ، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن نشان می‌دهد قوی شده‌ایم

سردار نوعی اقدم گفت: غلبه ما بر جنگ، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان به ویژه آمریکا نشان می‌دهد که به ایران قوی رسیده‌ایم و همه تمایلات آمریکا درباره ایران و انقلاب اسلامی را با شکست روبه‌رو کردیم.
کد خبر: ۵۵۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ - 14November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امروز جشن بزرگ سالروز شکست حصر سوسنگرد با حضور سردار «رحیم نوعی اقدم» فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس، مسئولان استانی فرماندهان و معاونان نظامی و انتظامی استان قزوین، خانواده معزز شهدا عصر امروز (دوشنبه) در سالن ۲۹ فروردین لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

سردار «رحیم نوعی اقدم» فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس؛ در این مراسم با اشاره به جایگاه ایران قوی در جهان و مقابله ایران قوی با آمریکا اظهار داشت: امام راحل برعلیه طاغوت قیام کرد در حالی که دست خالی بود اما چون خدا به اخلاص برکت می دهد به قیام امام راحل و مردم برکت داد و به فضل الهی انقلاب پیروز شد.

وی گفت: آن روزها جهان دو قطبی بود. جهان یا با قطب شرق بود یا با قطب غرب. به سراغ انقلاب ما آمدند و امام راحل بیان کرد این انقلاب مستقل است نه وابسته به غرب و نه وابسته به شرق است. آمریکایی ها آمدند با ما مذاکره کنند. اینگونه نبود که ما با آمریکا صحبت نمی کردیم.

سردار نوعی اقدم گفت: غلبه ما بر جنگ، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان به ویژه آمریکا نشان می‌دهد که به ایران قوی رسیده‌ایم و همه تمایلات آمریکا درباره ایران و انقلاب اسلامی را با شکست روبه‌رو کردیم.

وی افزود: خون پاک شهدا و قهرمانی های لشکر ۹۲، نیروهای مردمی و شکست حصر سوسنگرد امروز پاسخ داده و ۴۳ سال است که با آمریکا و تهدید و تحریم و محاصره و بدترین رفتارهای انسانی آمریکا مقابله کردیم و هرچه آمریکا خواسته انجام نشده است و این یعنی ایران قوی.

سردار نوعی اقدم در ادامه تصریح کرد: در نگاه جهان آمریکا ابرقدرت است و اشراف اطلاعاتی و ثروت و تجهیزات نظامی دارد اما چگونه می توان بر چنین قدرتی پیروز شد؟ کل دنیا جمع شدند تا بر ایران و انقلاب پیروز شوند اما خداوند انقلاب را ماندگار می کند و ما اراده کردیم انقلاب پیروز شود و در این امر اخلاص عمل داشتیم و ما خواستیم و توانستیم.

وی اضافه کرد: آمریکاییها اسراییل را بزرگ کردند و خواستند تا قدرت سوم جهان را در نطفه خفه کنند. اما انقلاب رشد کرد و ما حزب الله را ساختیم و امروز حزب اللهی که یک یا دو لشکر بود به ادبیات بزرگ جهان اسلام تبدیل شده و ما اراده کردیم حزب اله امروز در مقابل اسراییل پیروز شود و این یعنی ایران قوی.

سردار نوعی اقدم خاطرنشان کرد: جنگ را به ما تحمیل کردند. از ۳۶ کشور اسیر در ایران داشتیم. کل دنیا با سازماندهی و ثروت آمریکا اجماع کردند و صدام را به مرز ایران فرستادند که به تهران تسلط یابد اما پیروز میدان قهرمانان وطن اسلامی بودند و این یعنی ایران قوی.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس بیان کرد: تمام عملیات های دوران دفاع مقدس با هماهنگی یگان های سپاه و ارتش بود. مردان مردی که جان دادند. برادر دادند، عزیزان خود را فدای این راه کردند اما یک وجب خاک ندادند. چرا که اراده کردیم پیروز شویم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) بیان کرد: آمریکایی ها در جنگ نظامی و امنیتی تا امروز هیچ غلطی نکرده اند. ناو آمریکایی که تا دیروز در آبهای خلیج فارس بود امروز ۷۵۰ کیلومتر از آبهای ما فاصله دارد چرا که ایران قدرتمند است. قهرمانان وطن محکم بایستید مسیر شما مسیر حق، مسیر حسین و مسیر نماز است و علم شما هیهات من الذله است و وعده خدا حق است.

سردار نوعی اقدم در پایان گفت: امروز دشمن در جنگ نظامی نتوانسته کاری کند لذا در جنگ ترکیبی به جامعه ما حمله کرده تا شما را از میدان به در کند. یک عده توهین کننده به پرچم و قرآن را به میدان فرستاده و این امتحان الهی است. امروز «ثم استقاموا» با عشق و فهم و نشاط برای کمک به انقلاب است تا محکم تر در این میدان بایستیم و از انقلابمان دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار