پیام شهردار اصفهان به مناسبت 25 آبان؛

اصفهان با دل و جان پای ایران اسلامی ایستاده است

شهردار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز اصفهان و سالروز حماسه‌ ۲۵ آبان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ - 16November 2022

اصفهان از دل و جان، پای ایران اسلامی ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «علی قاسم زاده» شهردار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز اصفهان و سالروز حماسه‌‌ ۲۵ آبان پیامی صادر کرد.

در این پیام  آمده است:

بیست و پنجمین روز آبان‌ماه، برگ زرینی از تاریخ شجاعت، آزادگی و ایستادگی مردم شریف اصفهان است؛ روزی که ۳۷۰ شهید گلگون کفن این دیار، با اقتدا به شهامت و از جان گذشتگی مولای خود، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شربت شهادت نوشیدند و جان پاک خود را فدای استقلال و صلابت ایران اسلامی‌ کردند.

اصفهان از دیرباز طلایه‌دار علم، هنر و ایمان بوده و در ایام انقلاب اسلامی نیز مهد پرورش دلیرمردانی بوده ‌که با شجاعت، پایمردی و نثار خون سرخ خویش، راه پیشرفت و ترقی میهن عزیزمان را هموار ساختند.

اینک در موسم پاییز و مقارن با ۲۵ آبان‌ماه «روز اصفهان»، یاد و خاطره‌ی ۳۷۰ شهید والامقام عملیات محرم را گرامی داشته و درود و سلام خویش را پیشکش روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و یکایک شهدای سلحشور انقلاب اسلامی و امید واثق داریم با پیمودن مسیر روشن آن دلاورمردان جان بر کف، بتوانیم به اصفهان زیبایمان، بیش از پیش، رنگ امید و زندگی ببخشیم و دیاری آباد و درخشان، درخور نام و آوازه‌ دیرین این شهر بزرگ تاریخی رقم زنیم و اصفهان با دل و جان پای ایران اسلامی ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار