وصیت‌نامه شهید «محوری»؛

مکتب ما مکتب حسین است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسن محوری» آمده است: مکتب ما مکتب امام حسین است، مرام ما مرام او، من که خود را یکی از راهروان راه حسین محسوب می‌کنم بر خود ملزم کردم که به جبهه جایگاه عشق و شهادت، محفل عارفان و عاشقان درس شهادت بیاموزم.
کد خبر: ۵۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ - 16November 2022

مکتب ما مکتب حسین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حسن محوری» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که در نهم تیر ۱۳۴۱ در شهر اصفهان به دنیا آمد و در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و در منطقه عین خوش دهلران بر اثر اصابت گلوله دشمن به شهادت رسید که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

مکتب ما مکتب حسین است مرام ما مرام او، من که خود را یکی از راهروان راه امام حسین محسوب می‌کنم بر خود  ملزم کردم که به جبهه جایگاه عشق و شهادت، محفل عارفان و عاشقان درس شهادت بیاموزم و مثل حسین در راه تو شهید شوم پس ای خدا بپذیر این شهادت بنده ضعیف را همانند یاران حسین با رسولت و ائمه اطهارت محشور بگردان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار