فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جامعه کارگری استان مرکزی دارای روحیه‌ای بسیجی و انقلابی است

سرار کریمی گفت: خوشبختانه امروز جامعه کارگری استان مرکزی دارای روحیه ای بسیجی و انقلابی است و حضور آنها علاوه بر میدان تلاش و تولید در میدان‌های دفاع از ارزش های انقلاب نشان از پیشگامی آنها در صیانت از انقلاب دارد.
کد خبر: ۵۵۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ - 15November 2022
جامعه کارگری استان مرکزی دارای روحیه‌ای بسیجی و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست جهاد تبیین در پالایشگاه شازند و در جمع مدیران و کارگران این مجموعه اظهار داشت: ملت ایران ایران داعیه دار مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه هستند و امروز دشمنان اعتراف می کنند که ایران اسلامی ابرقدرت است و از این موضوع می هراسند و جنگ ترکیبی علیه ملت راه انداختند.
 
وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در صحنه های مختلف همواره تولید کننده قدرت بوده، گفت: علیرغم تحریم ها و توطئه های ظالمانه ایران اسلامی ملت مسیر پیشرفت را شتابنده طی می کند و امروز حضور ایران در منطقه تعیین کننده است و هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور ایران تحقق نمی یابد.
 
سردار کریمی با تأکید بر اینکه هدف دشمن از جنگ ترکیبی متوقف کردن قطار پیشرفت است، افزود: دشمنان باید از تجربه های ناموفق و شکست های متعدد خود علیه ملت ایران درس عبرت بگیرند و قطعا مردم آگاه و بصیرت ایران و جوانان با اراده و غیرتمند اجازه نمی دهند اهداف پلید دشمنان اجرایی شود.
 
وی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت داشتن جوانانی چون شهید حاجی و آرمان علی وردی راه پرافتخار و قله های بلند سعادت را طی خواهد کرد و اینها مایه افتخار و قدرت انقلاب اسلامی هستند و ایستادگی آنها در برابر دشمنان نشان از ریشه های عمیق انقلاب و توانمندی های ملت ایران دارد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: فرهنگ و گفتمان بسیجی عامل موفقیت ها و پیشرفت ها است و دشمنان فهمی از قدرت نرم انقلاب اسلامی و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی ندارند و البته لازم است گفتمان بسیجی در همه بخش ها و خصوصا خلاء هایی که وجود دارد حاکم‌شود.
 
وی با بیان اینکه دشمن به توان و قدرت انقلاب اسلامی آگاه است ، گفت: دشمن می داند ایرانی که روزی دنبال سیم خار دار بود امروز نگران صادرات جنگ افزارهای ساخت ایران هستند و می بینید بالاترین روابط اقتصادی با دنیا دارد و در بسیاری از عرصه ها جوانان ایرانی حرف برای گفتن دارند و لذا دشمن در همه عرصه ها علیه انقلاب شکست خورده و زمین گیر شده است.
 
سردار کریمی تأکید کرد: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب و جایگاه امروز کشور باید تبیین شود چراکه یکی از ابعاد جنگ شناختی پنهان کردن نقاط قوت کشور است و امروز به منظور جلوگیری از تحریف و دروغ پردازی دشمنان باید در عرصه جهاد تبیین ورود کرد.
 
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی و انقلابی از هر زمانی مقتدر تر و حرکت آن به سمت پیشرفت شتابنده تر است،افزود: به فضل الهی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه به جوانان با انگیزه و اراده در آینده ای نزدیک بر دشمنان غلبه نهایی خواهیم کرد چراکه ما به خدا و قدرت الهی متصل هستیم.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به زحمات و مجاهدت های کارگران در عرصه های تولید بیان کرد: کارگران عزیز که امروز در جبهه اقتصادی فعالیت می کنند تجسم زنده ای از شرافت، غیرت، گذشت، مسئولیت پذیر در قبال مردم و تولید و مجاهدان فی سبیل الله هستند و زحمات کارگران در بخش های مختلف تولید بسیار قائل تقدیر است.
 
وی افزود: کارگران علاوه بر اینکه با جهاد اقتصادی توطئه های دشمن را خنثی می کنند امروز در جنگ شناختی و با آگاهی و بصیرتی که داشتند در مقابل تحریکات دشمنان و فریب های آنها ایستادگی کردند و این نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب در بین اقشار مختلف مردم دارد.
 
سردار کریمی با تقدیر از حضور کارگران در مناسبت های مختلف انقلابی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز جامعه کارگری استان مرکزی دارای روحیه ای بسیجی و انقلابی است و حضور آنها علاوه بر میدان تلاش و تولید در میدان های دفاع از ارزش های انقلاب نشان از پیشگامی آنها در صیانت از انقلاب دارد و انجام‌کارهای بزرگ فرهنگی به شکل خودجوش در میان کارگران بسیار جای تقدیر دارد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار