معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

فعالیت‌های اداره کل ارشاد همدان برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است

«شیرمحمدی» گفت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت گیری فعالیت‌ها براساس سبک زندگی ایرانی_اسلامی برگرفته از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است و سعی خواهیم کرد فرهنگ را از حالت دولتی آن به حوزه مردمی انتقال دهیم.
کد خبر: ۵۵۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 15November 2022

فعالیت‌های اداره کل ارشاد همدان برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «هادی شیرمحمدی» معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی همدان امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت گیری فعالیت‌ها براساس سبک زندگی ایرانی_اسلامی برگرفته از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است و سعی خواهیم کرد فرهنگ را از حالت دولتی آن به حوزه مردمی انتقال دهیم، هر موقع موضوعی مردمی شد شاهد توفیق در آن زمینه بودیم.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم استعدادهای فرهنگی و مفاخر را شناسایی کنیم و در زمینه توزیع عادلانه فعالیت‌ها و برنامه‌ها قدم برداریم.

شیرمحمدی به بیان برخی از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از شهریور سال جاری پرداخت و گفت: برگزاری همایش روز همدان در شهریور، برگزاری همایش شعر و ادب فارسی به مناسبت وفات استاد شهریار، برگزاری  نشست تخصصی سواد رسانه و با توجه به اینکه دبیری هفته کتاب به این اداره سپرده شده مجموعه اقداماتی را پیش بینی و تعدادی را برگزار و تعدادی در دست اقدام است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی ادامه داد:  غبار روبی مزار شهدا، رونمایی از پوستر هفته کتاب، نواخته شدن زنگ هفته کتاب، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و مجموعه‌های آموزشی، نشست با ناشران و کتاب‌فروشان،  نشست تخصصی در رابطه مطالعه سواد رسانه و آسیب‌های اجتماعی، تجلیل از نویسندگان و شاعران ادبی، تجلیل از فعالان صنعت چاپ استان و برگزاری نمایشگاه کتاب  در مرکز و شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های هفته کتاب است.

وی متذکر شد: برنامه‌هایی همچون جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور، تجلیل و بزرگداشت استاد اهل قلم حمید حسام، برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر فرهنگی و هنری، نکوداشت بانوی همدانی مرحوم مرضیه حدیدچی، همایش سیدجمال‌الدین اسدآبادی و برگزاری نشست‌های آموزشی و فرهنگی تا پایان سال تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها