مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ غرب به دنبال انتشار ابتذال و برهنگی در خانواده‌های ایرانی است

سردار مرادحاجتی گفت: فرهنگ غرب به دنبال انتشار ابتذال و برهنگی در خانواده‌های ایرانی است اما کور خوانده و فراموش کرده، ملتی که خون داده، حجاب و عفاف را نمی‌دهد و این سیلی زدن به دشمن با چادرهای شما محقق می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ - 16November 2022

فرهنگ غرب به دنبال انتشار ابتذال و برهنگی در خانواده های ایرانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در یادواره اولین شهدای زن دفاع مقدس و گرامی داشت شهیدان «شهناز حاجی شاه و شهناز محمدی زاده» که در تالار فانوس خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: زمانی نه چندان دور، خیلی ها در خرمشهر عزیز، در کوچه، پس کوچه های این شهر جان دادند، خون دادند تا خاک ندهند اما امروزه مردم همین شهر از بسیاری مشکلات موجود، گلایه دارند و این گلایه ها زیبنده مردم قهرمان این دیار حماسی نیست.

وی افزود: مسئولین خرمشهر و دیگر نقاط باید از رزمندگان شهرشان الگو بگیرند تا بتوانند خارج از سیستم های اداری و با توکل و جهاد خالصانه به رفع مشکلات بپردازند.

سردار مرادحاجتی خطاب به دانش آموزان خرمشهری گفت: قدر امنیت امروز را بدانید و فریب سفسطه های رسانه ای غرب را نخورید. فرهنگ غرب به دنبال انتشار ابتذال و برهنگی در خانواده های ایرانی است ولی کور خوانده و فراموش کرده، ملتی که خون داده، حجاب و عفاف را نمی دهد و این سیلی زدن به دشمن با چادرهای شما محقق می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: خرمشهر از محدود شهرهای ایران و بلکه دنیا است که رزمنده نوجوان 13 ساله ای مثل «بهنام محمدی» را داشت که قامت اش به اندازه اسلحه ژ-3 هم نبود و همزمان زنان رزمنده و ایثارگری همچون «سکینه حورسی» داشت که سلاح در دست گرفتند و با تکاوران ارتش بعث روبرو شدند.

وی متذکر شد: دشمن وقتی به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ما پی برد به جنگ ترکیبی و رسانه ای رو آورده و هدف اصلی آنان بنیان خانواده ها به خصوص مادر خانواده و دختران جوانی است که به شدت روحیه مطالبه گری دارند.

سردار مرادحاجتی گفت: شک نکتید که از این بحران ها و اغتشاشات هم مثل دیگر دست اندازها عبور خواهیم کرد و فردای این مملکت را با آسایش و آرامش به شما نوجوانان عزیز تحویل خواهیم داد که شهیدان، رهبر و خاک تان را عاشقانه دوست دارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار