سخنگوی سپاه:

«براندازی نظام» و «تجزیه ایران» طراحی لیدر‌های خارجی اغتشاشات/ ایران قوی نقطه عصبانیت و استیصال دشمن است

سردار شریف ایران قوی را نقطه عصبانیت و استیصال دشمن دانست و گفت: شواهد و قرائن از جمله موضع‌گیری‌ها و ملاقات‌های مقامات رسمی دولت‌های خارجی با برخی لیدر‌های رسانه‌ای اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده یک طراحی خارجی برای تجزیه و براندازی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ - 16November 2022

ایران قوی نقطه عصبانیت و استیصال دشمن/ لزوم ارتقای سواد رسانه ای جامعه به ویژه در فضای مجازیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه در شهرری در جمع خبرنگاران در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، اظهار داشت: اهمیت کار رسانه‌ای هر روز بیش از گذشته نمایان می‌شود، چراکه در چنین میدانی، جنگ کم‌هزینه‌تر و با تلفات و تبعات کمتری می‌توان وارد مبارزه شد.

وی یادآور شد: در جنگ رسانه‌ای، با فضایی نرم و لطیف دشمنان تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از نواقص و خلأهای موجود به کشور هدف ضربه بزنند، در حالی که در گذشته با خشونت و خونریزی اهداف و مقاصد خود را دنبال می‌کردند.

سخنگوی سپاه گفت: دشمن در حال بهره‌گیری از تمامی ظرفیت خود برای تاثیرگذاری بر جمعیت هدف است و آن‌ها را در معرض تهاجم فرهنگی و ترکیبی سازمان یافته قرار داده‌اند و مدام تلاش می‌کند تصویر دلخواه خود را به ذهن آنان متبادر کند.

شریف با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر و رویکرد‌های مطرح شده نسبت به آن ادامه داد: بسیاری از افراد این درگیری‌ها را مسأله‌ای داخلی می‌دانند، در حالی که شواهد و قرائن از جمله موضع گیری‌ها و ملاقات‌های مقامات رسمی دولت‌های خارجی با برخی لیدر‌های رسانه‌ای اغتشاشات اخیر نشان دهنده یک طراحی خارجی برای تجزیه و براندازی ایران اسلامی است.

وی اعلام کرد: جبهه ضد انقلاب و معاندین باید متوجه باشند با انقلابی بزرگ مواجه هستند که برای به ثمر نشستن آن صد‌ها هزار شهید تقدیم شده است، شهدایی که با اندیشه و محبوبیت در عرصه جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و صیانت از امنیت ملی حضور یافته و به شهادت رسیده‌اند.

شریف به حضور تعداد معدودی نوجوان و جوان فریب‌خورده در حوادث اخیر اشاره و اضافه کرد: این افراد با هیاهوی بدون مبنای فضای مجازی به میدان آمده‌اند، در حالی که این انقلاب طی ۴۳ سال گذشته، بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و بر همه آن‌ها فائق آمده است.

سخنگوی سپاه ایران قوی را نقطه عصبانیت و استیصال دشمن توصیف و با تاکید بر اهمیت ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه به ویژه در مواجهه با فضای مجازی تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد باید بیش از پیش براهمیت افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای ملت ایران واقف و برای افزایش اطلاعات و توانایی‌های آنان در این عرصه اقدام کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار