جانشین سپاه استان کرمانشاه:

بسیج و ملت ایران جدا از هم نبوده و نخواهند بود

سردار «قنبری» گفت: با مجاهدت‌های بسیجیان، دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که بسیج و ملت ایران جدا از هم نبوده و نخواهند بود.
کد خبر: ۵۵۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 16November 2022

بسیج و ملت ایران جدا از هم نبوده و نخواهند بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج، شعار امسال هفته بسیج را «بسیج خدمتگزار ملت ایران» اعلام کرد و اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در این هفته جانفشانی‌های بسیجیان در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس را بازخوانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: دشمنان امروز در فضای مجازی با جنگ ترکیبی که علیه ما طراحی کردند، در تلاش بودند تا به اسلام و انقلاب ضربه بزنند که به یاری خداوند ملت بصیر ایران اسلامی مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور پررنگ بسیج در عرصه های مختلف، گفت: با مجاهدت‌های بسیجیان، دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که بسیج و ملت ایران جدا از هم نبوده و نخواهند بود.

وی در ادامه با تشریح جزئیات برنامه‌های هفته بسیج در کرمانشاه - 29 آبان تا پنجم آذر- گفت: آغاز رویداد ملی و سراسری مدرسه عشق در پایگاه‌های مقاومت، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، اعزام خبرنگاران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و... از جمله برنامه‌های نخستین روز هفته بسیج در استان خواهد بود.

قنبری برنامه‌های دومین روز از هفته بسیج را شامل سرکشی از خانواده‌های مدافع امنیت، برگزاری پویش سراسری بهترین سرپناه در تمامی شهرستان‌ها، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری رزمایش تخصصی خدمات رسانی به مناطق محروم، برگزاری محافل قرآنی و ... عنوان کرد و افزود: برگزاری پویش سراسری بسیج خدمتگزار ملت ایران در بستر فضای مجازی، برگزاری همایش احیای هویت زن مسلمان در ادارات، برگزاری همایش معلم بسیجی هم از برنامه‌های سومین روز از هفته بسیج در کرمانشاه خواهد بود.

قنبری برگزاری جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری، برگزاری همایش استانی ائمه جمعه و جماعات، برگزاری نشست جهاد تبیین و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در ادارات، اجرای عصر شعر بسیج، برگزاری جشنواره شهید چمران توسط بسیج اساتید و افتتاح مراکز کارآفرینی  را از برنامه‌های چهارمین روز از هفته بسیج در استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود:  در پنجمین روز از هفته بسیج نیز همایش بزرگ پیاده‌روی در سراسر استان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه برگزاری تور دوچرخه سواری و برگزاری همایش تجلیل از مدافعان امنیت از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

 وی یکی دیگر از برنامه های روز پنجم هفته بسیج در استان را برگزاری یادواره های خانگی برای شهدا عنوان کرد و افزود: تلاش می شود تا با برگزاری این نوع یادواره ها شهدای هر محله را به مردم آن محله به خصوص نوجوانان و جوانان بشناسانیم.

 برگزاری دعای ندبه، تجلیل از مربیان بسیجی مهدهای قرآنی، برپایی ایستگاه سلامت و... از برنامه های ششمین روز از هفته بسیج است که قنبری از آنها یاد کرد.

 وی در ادامه از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در مرکز استان به عنوان برنامه شاخص آخرین روز هفته بسیج همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) خبر داد و افزود: این مراسم به صورت همزمان با سراسر کشور در شهر کرمانشاه و تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

 ویزیت رایگان آحاد مردم در مراکز درمانی دیگر برنامه آخرین روز هفته بسیج در شهر کرمانشاه است که قنبری از آن یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار