فرمانده سپاه کازرون خبرداد:

«دانش» عاری از «ارزش ها» مدنظر انقلاب و اسلام نیست

فرمانده سپاه کازرون گفت: دانشی که با اعتقاد به آرمان شهدا همراه نباشد مدنظر انقلاب و اسلام نیست لذا روح دانش آموزان باید با شهدا و آرمان های دفاع مقدس عجین شود تا در مقابل حوادث و سیل شبهات و تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند.
کد خبر: ۵۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ - 21October 2015

«دانش» عاری از «ارزش ها» مدنظر انقلاب و اسلام نیست

به گزارش دفاع پرس از فارس، روز گذشته 400 نفر از دانش آموزان پسر از سراسر شهرستان کازرون توسط حوزه های بسیج دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده سپاه کازرون در حاشیه این اعزام اظهارداشت: دانش آموزان در این برنامه که تحت عنوان  «از مدسه تا مدرسه» در حال اجراست با سیره شهدا و برخی از عملیات ها و مناطق جنگی آشنا خواهند شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی بیان داشت: سالیانه 65 اتوبوس از شهرستان کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند که در این نوبت 400 نفر از دانش آموزان پسر اعزام می شوند.

شرفی در ادامه افزود: این اردو به مدت سه روز برگزار می شود و دانش آموزان در اردوگاه شهید مسعودیان استقرار خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده روز دوم از یادمان شهدای فتح المبین، یادمان شهدای هویزه، معراج شهدا و رزم شب در اردوگاه شهید مسعودیان بازدید خواهد شد و روز سوم نیز از کربلای ایران شلمچه و در آخر از علقمه بازدید به عمل خواهد آمد.

شرفی در پایان بیان داشت: دانشی که با اعتقاد به آرمان شهدا همراه نباشد مدنظر انقلاب و اسلام نیست لذا روح دانش آموزان باید با شهدا و آرمان های دفاع مقدس عجین شود تا در مقابل حوادث و سیل شبهات و تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار