فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

جهاد آبرسانی به روستا‌های ایلام با ۴۰ درصد پیشرفت در حال انجام است

سردار «شاکرمی» گفت: سپاه با همکاری دستگاه‌های مختلف و با استفاده از توان و تخصص بسیج تحت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جهاد آبرسانی در روستا‌های استان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در دست اقدام است.
کد خبر: ۵۵۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ - 16November 2022

جهاد آبرسانی به روستا‌های ایلام با ۴۰ درصد پیشرفت در حال انجام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام‌ (روز چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب هفته بسیج اظهار داشت: سپاه با همکاری دستگاه‌های مختلف و با استفاده از توان و تخصص بسیج تحت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جهاد آبرسانی در روستا‌های استان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: بسیج سازندگی برنامه آبرسانی به روستا‌ها را با توان و امکانات خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت کامل، رعایت استاندارد‌ها و با نگاه جهادی انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: برای آبرسانی به روستا‌ها همه تحقیقات، تجهیزات، نیروی انسانی و امکانات توسط سپاه تهیه و اعتبار این پروژه‌ها از طریق قرارگاه امام حسن (ع) تامین و با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله آبفا در اختیار پیمانکار پروژه‌ها قرار داده است.

سردار شاکرمی ادامه داد: ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال آب در جهاد آبرسانی برای روستا‌های فاقد آب انجام شده و شیوه مدیرت آبرسانی به روستا‌های ایلام و شهر‌های کوچک، در سطح کشور یک الگوی آبرسانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار