فرماندار نهاوند:

شهدای دانش آموز برای تمام اقشار جامعه الگو هستند

«احمدوند» با اشاره به حضور دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: شهدای دانش آموز در تمام عرصه‌ها برای تمام اقشار جامعه الگو هستند.
کد خبر: ۵۵۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ - 16November 2022

شهدای دانش آموز برای تمام اقشار جامعه الگو هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نهاوند با محوریت دانش آموزان مدارس سمپاد (استعدادهای درخشان) و مشارکت بسیج دانش آموزی امروز (چهارشنبه) در مصلای این شهرستان برگزار شد.

 «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند در این یادواره اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در شناساندن انقلاب و معرفی راه و روش شهدا موثر است. شهدا انسان‌های والا مقامی هستند که می‌توان با رجوع به راه و روش آنان خود را تزکیه نفس کرد. 

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: شهدای دانش آموز در تمام عرصه‌ها برای تمام اقشار جامعه الگو هستند. 

احمدوند هدف از برگزاری چنین یادواره‌هایی را آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی شهدا خواند و تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با شهدا اولویت اول برگزاری چنین یادواره‌هایی است.

«شهروز کیانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند نیز در این یادواره آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از آن را، از اهداف برگزاری یادواره شهدا خواند و اظهار داشت: در راستای جهاد تبیین برای نسل دانش‌ آموز که آینده ساز کشور ما هستند باید تمام تلاش خود را کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها